Off-Topic
@ Sniper Snoop.
Ten eerste, vind ik eigenlijk dat ik hier geen antwoord op hoef te geven, maar van de andere kant is dit best wel een goede reactie, want vaak is het een misverstand. Zo te zien weet je niet wat hier vooraf al heeft gespeeld. Maakt niet uit, daarom leg ik het je even snel uit.
Maar als er iemand een vraag of opmerking heeft in het topic van 2005 of ouder, mag hij dus NIET reageren volgens u? Vaak schuilt er zo prachtige info in die oude topics, dat langzaam meer en meer verdwijnen door nieuwere topics. Dus eventjes naar boven halen vind ik überhaupt geen slecht idee.
Natuurlijk, dit forum is bedoeld om informatief te zijn. Als je een vraag hebt kun je deze ook altijd op een gepaste manier (zie de forum regels) stellen. Verder kun je op dit forum ook een hele hoop leren. Het is dus ook goed, als je een vraag hebt, even in de oude topic's te kijken, maar als je er een reactie achterlaat, laat dan wel een zinvolle reactie achter. Bij dit persoon is dit dus niet van toepassing, vandaar dat het vermeld staat in het lijstje.
En over Nederlands. Ok, het kan beter. Maar als jullie al mensen zullen straffen omdat zij geen deftige Nederlands kan, aub zeg! Niemand is perfect, zelfs Einstein niet. Ok? Als er iets niet duidelijk is, moet men gewoon vragen om eventjes duidelijker te zijn. Ik zou wel hem aanspreken om deeltekens en hoofdletters te gebruiken. Maar niet om "normaal" Nederlands te typen. Proberen zou hij moeten doen, maar ik hoop niet dat er een ban volgt als dit hem niet lukt.
Niemand van ons is perfect, nee, zeker niet. Ook ik maak (veel) spelfouten. Regelmatig doet Okke deze verbeteren. Maar mijn berichten kun je wel lezen, zonder iets te moeten ontcijferen. Hier is Wo2maneke al 2 tot 3x op een nette en kinderlijke manier op aangesproken, door mezelf en mijn collega's. En ja, ons geeft hij het gevoel om het gewoon te negeren, door steeds van deze berichten te plaatsen. Vandaar dat hij nu zijn 2e waarschuwing op papier heeft staan.
Verder heeft de desbetreffende al meerdere waarschuwingen van Mod's ontvangen, en ja, een keer loopt de emmer over en dan is het afgelopen hè...
Verder zou ik het fijn vinden als er iets je dwars zit, dit even in een PB te zetten.
Dit is dan een uitzondering, maar ook een soort van voorbeeld, voor de anderen.
Als je dus mijn vorige post hebt gelezen, is dit niet om iemand zomaar een waarschuwing aan zijn laars te lappen. Er is dan al meestal veel vooraf gegaan. Onthoud, de Mods zijn een team, niet individuele Mods.
De meeste zaken worden onder elkaar besproken.
Je hebt nog altijd het recht om uw mening te geven i.v.m. deze beslissingen. Et Voila! Je hebt ze. Het zijn de enige twee regels waarvan ik niet echt mee akkoord ga
Tja, wij proberen om alles zo goed mogelijk te doen. Dit is niet gemakkelijk!
Er is altijd wel iemand die het er niet mee eens is.
Mocht je hier echt mee zitten, dan verzoek ik je om dan eens een PB naar mij of naar mijn collega mods te sturen waarom je het er niet mee eens bent. Misschien kunnen we dan verwerken, en eventueel een aanpassing aanbrengen in het forum beleid.
Zie dit bovenstaande niet als een aanval op jouw gericht, ik probeer alleen zo goed mogelijk uitleg / antwoord te geven.
@ Omgitsme
Ah kom op. Was eenmalig, moet toch ook kunnen. 
Maar goed ik hou me er wel aan...
Weet ik, was ook sarcastisch bedoelt
Uitleg is hopelijk zo goed mogelijk gedaan, voor vragen kun je mij altijd PB'en.
Vanaf nu wil ik geen offtopic bericht meer zien in dit topic.