Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wie kan mij informatie verlenen over de volgende helmen:
De tekens/camo zaten er helaas al op bij aanschaf, volgens mij iemand die teveel BOB heeft gekeken, verder alles orgineel. Is dit idd zoals gezegd wo2 of na-oorlogs? Overigens wat je aan tekens op foto ziet is het enige. Dus helm met netje heeft niets en die andere helm ook niet.
En wat zou ongeveer de waarde zijn per item?
Waarde? 10 euro?
En inderdaad alles KL ! Na-oorlogs dus.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
yo ik hou van bodem vonsten van de oorlog en ik verzaamel het ook graag ik vind wel de bodem vonsten mooi als ze uit de wo1 of wo2 komen dit is een coole site
killerzzz schreef:ik zou graag een officieren helm van de US willen weet je wel met die twee streepen en net en binnen helm liever geen reblica
groeten killerzzz
killerzzz schreef:ik zou graag een officieren helm van de US willen weet je wel met die twee strepen en net en binnen helm liever geen rePlica
groeten killerzzz
Als je er een voor me hebt, dan hoor ik het wel!
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961