Landwacht
-
- Lid
Re: Landwacht
Ach, het is maar hoe je het bekijkt.patrickh schreef:Dit zijn geen voorlopers van SS eenheden, eerder de nalopers van het einde...

- patrickh
- Lid
- Gegeven: 82 keer
- Ontvangen: 58 keer
Hoe dan ook, het is een topstuk, en zou hem liever in Jan-Arie's collectie zien, dan dat hij overzee naar Amerika verdwijnt 

-
- Lid
Dank voor de erkenning van dit item!!!patrickh schreef:Hoe dan ook, het is een topstuk(
-
- Lid
- laurens jan
- Lid
- Gegeven: 17 keer
- Ontvangen: 6 keer
-
- Lid
Dat is best wel een aardige prijs € 1200,- .
Ik vraag me af of er mensen zijn die het er voor neerleggen tenslotte is er weinig over te vinden.
Ik vraag me af of er mensen zijn die het er voor neerleggen tenslotte is er weinig over te vinden.
Gezocht alles van de Luchtbeschermingsdienst.
-
- Lid
Dank voor jullie reacties heren
.
Tja, hij mag natuurlijk ook in onze collectie blijven natuurlijk. Geen probleem.
Maar toch enige toelichting:
1. Toen wij het embleem in een topic plaatsten stond hier de mailbox roodgloeiend van mensen die het embleem direct wilden kopen. Wij hadden nog geen expertise in kunnen winnen en men bood toen al tussen de 200 en 500 Euro. Nou dan weet je het wel.
2. Wij hebben toen meer informatie ingewonnen bij insiders en die vertelden ons het embleem niet verkopen onder de 1.200 Euro (nu ruim 3 jaar geleden).
3. Een bevriend internationaal veilinghuis heeft na enige studie zich bereid gevonden het embleem ter verkoop in te brengen voor een minimumbedrag van 1.000 Euro.
Welnu, mede daarop is het alles gebaseerd.
Lukt de verkoop niet, dan blijft het hier lekker in depot liggen of gaat hij naar de US. Alles prima.
Groet,
Marius

Tja, hij mag natuurlijk ook in onze collectie blijven natuurlijk. Geen probleem.
Maar toch enige toelichting:
1. Toen wij het embleem in een topic plaatsten stond hier de mailbox roodgloeiend van mensen die het embleem direct wilden kopen. Wij hadden nog geen expertise in kunnen winnen en men bood toen al tussen de 200 en 500 Euro. Nou dan weet je het wel.
2. Wij hebben toen meer informatie ingewonnen bij insiders en die vertelden ons het embleem niet verkopen onder de 1.200 Euro (nu ruim 3 jaar geleden).
3. Een bevriend internationaal veilinghuis heeft na enige studie zich bereid gevonden het embleem ter verkoop in te brengen voor een minimumbedrag van 1.000 Euro.
Welnu, mede daarop is het alles gebaseerd.
Lukt de verkoop niet, dan blijft het hier lekker in depot liggen of gaat hij naar de US. Alles prima.
Groet,
Marius
- patrickh
- Lid
- Gegeven: 82 keer
- Ontvangen: 58 keer
Marius, bedankt voor de toelichting. Het is natuurlijk aan jullie wat je ermee doet, maar aangezien dit geen verkooptopic is maar een discussietopic, mag ik graag wat kritiek geven
Het is wat het is, en dat is een TOPSTUK, maar voor mij helaas onbereikbaar.

-
- Lid
Hey Patrick,patrickh schreef:Marius, bedankt voor de toelichting. Het is natuurlijk aan jullie wat je ermee doet, maar aangezien dit geen verkooptopic is maar een discussietopic, mag ik graag wat kritiek gevenHet is wat het is, en dat is een TOPSTUK, maar voor mij helaas onbereikbaar.
De toelichting is graag gedaan.
Gelukkig is dit inderdaad geen verkooptopic en dus vind ik het prima dat men hier allerlei reacties achterlaat. Geen probleem.
Het is inderdaad een topstuk en ook nog in een perfecte staat. Geen new old stock maar echt netjes van een uniform gehaald (zie de stikgaatjes).
If you were only a miljonair!!!

Geloof me, voor mij is ook niet alles bereikbaar. Soms is ruilen een oplossing maar van ruilen komt vaak huilen!
Groet
-
- Lid
Dit embleem blijft een berg reacties losmaken. Zoveel zelfs dat de advertentie op MP voor aardig wat overlast heeft gezorgd binnen onze organisatie. De telefoon blijft maar gaan en de mailtjes blijven komen met te veel onzinnige vragen of voorstellen.
We zullen, de goede en zinnige reacties ten spijt, de advertentie van MP verwijderen om weer wat meer rust te krijgen en ons weer 100% op onze taken te kunnen richten.
Wij gaan ervan uit dat de personen die er binnen NL serieus baat bij hebben nu weten dat het embleem te koop is.
Binnenkort gaan we het buitenland inlichten maar nu nog even niet.
We zullen, de goede en zinnige reacties ten spijt, de advertentie van MP verwijderen om weer wat meer rust te krijgen en ons weer 100% op onze taken te kunnen richten.
Wij gaan ervan uit dat de personen die er binnen NL serieus baat bij hebben nu weten dat het embleem te koop is.
Binnenkort gaan we het buitenland inlichten maar nu nog even niet.
Marius,
Dat is iets wat ik je gelijk al had kunnen vertellen.
Men wil het maar al te graag hebben en komen dan zeker met de meest vreemde en idiote voorstellen.
Men verklaart het vast voor namaak, maar willen het wel hebben voor een klein prijsje.
Indien je vaker met dit soort zaken bezig bent op Mp zal je het inzien dat er meer kijkers er vragers zijn dan serieus geinteresseerden die het daadwerkelijk willen hebben.
De collectie van Jan-Arie zou mijn inziens wel een mooie plek voor zijn.
Dat is iets wat ik je gelijk al had kunnen vertellen.
Men wil het maar al te graag hebben en komen dan zeker met de meest vreemde en idiote voorstellen.
Men verklaart het vast voor namaak, maar willen het wel hebben voor een klein prijsje.
Indien je vaker met dit soort zaken bezig bent op Mp zal je het inzien dat er meer kijkers er vragers zijn dan serieus geinteresseerden die het daadwerkelijk willen hebben.
De collectie van Jan-Arie zou mijn inziens wel een mooie plek voor zijn.
Mvg/Best regards, Sipke