Hoe bevestig je de musette bag aan de pistolbelt en ...
-
- Lid
Hoe bevestig je de musette bag aan de pistolbelt en ...
Hallo,
Ik heb kort geleden een musette bag gekocht voor aan mijn airborne uniform. Maar hoe bevestig je zo'n ding aan de pistol belt en suspenders.
Misschien kun je een plaatje toesturen? Ik hoor het graag.
Ik heb kort geleden een musette bag gekocht voor aan mijn airborne uniform. Maar hoe bevestig je zo'n ding aan de pistol belt en suspenders.
Misschien kun je een plaatje toesturen? Ik hoor het graag.
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
- Contacteer:
- Bram.T.
- Lid
Re: Hoe bevestig je de musette bag aan de pistolbelt en ...
Hier kan je een tekening vinden, ik hoop dat het wat duidelijk is.
http://www.hardscrabblefarm.com/ww2/m1936_roll.htm
http://www.hardscrabblefarm.com/ww2/m1936_roll.htm
"You can manufacture weapons and you can purchase ammunition, but you can't buy valor and you can't pull heroes off an assembley line"
http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/
http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/
- earlymb
- Moderator
- Ontvangen: 29 keer
- Contacteer:
De riemen van de bag moeten aan de D-rings aan de voorkant van de suspenders. De suspenders hebben aan de voorkant 4 riemen met haken; de buitenste moeten onder de armen door aan de onderste D-ringen van de bag worden vastgemaakt, en de binnenste riemen aan de pistolbelt. Ook de 2 riemen aan de achterkant van de suspenders moeten aan de pistolbelt.
Grtn
David
Grtn
David
-
- Lid
Oke erg bedankt. Daar was ik zelf niet achter gekomen. Hoe ben jij er achter gekomen? Heb jij ook een musette bag?earlymb schreef:De riemen van de bag moeten aan de D-rings aan de voorkant van de suspenders. De suspenders hebben aan de voorkant 4 riemen met haken; de buitenste moeten onder de armen door aan de onderste D-ringen van de bag worden vastgemaakt, en de binnenste riemen aan de pistolbelt. Ook de 2 riemen aan de achterkant van de suspenders moeten aan de pistolbelt.
Grtn
David
- earlymb
- Moderator
- Ontvangen: 29 keer
- Contacteer:
Ik heb ze wel eens in handen gehad.Hilmer97 schreef:Oke erg bedankt. Daar was ik zelf niet achter gekomen. Hoe ben jij er achter gekomen? Heb jij ook een musette bag?
Bekijk de bovenste van de links in m'n onderschrift maar eens.
Grtn
David
-
- Lid
[quote="earlymb"]De riemen van de bag moeten aan de D-rings aan de voorkant van de suspenders. moeten onder de armen door aan de onderste D-ringen van de bag worden vastgemaakt.
Hallo ik zou proberen de bag op te hangen alleen ik snapte dit nog niet echt moeten er 2 haken in 1 D-ring worden gehangen? of....
Hallo ik zou proberen de bag op te hangen alleen ik snapte dit nog niet echt moeten er 2 haken in 1 D-ring worden gehangen? of....
- S1991
- Lid
- Contacteer:
...Hilmer97 schreef:earlymb schreef:De riemen van de bag moeten aan de D-rings aan de voorkant van de suspenders. moeten onder de armen door aan de onderste D-ringen van de bag worden vastgemaakt.
1 haak in elke D-ring van de suspenders, neem aan dat je dat toch wel zelf kunt zien of niet....
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
-
- Lid
Ik ben nog beginnend verzamelaar dus weet er nog niet zo veel vanaf...
-
- Lid
Je stelt wel hele domme vragen, dus verwacht ook domme antwoorden.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
- Contacteer:
-
- Lid
Wat is er dan dom aan het antwoord:S En dan zijn het maar domme vragen. Als jij ze dom vind moet je er ook niet op reageren vind ik...coco schreef:Je stelt wel hele domme vragen, dus verwacht ook domme antwoorden.
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Hij bedoeld er mee dat je domme antwoorden kunt verwachten..Hilmer97 schreef:Wat is er dan dom aan het antwoord:S En dan zijn het maar domme vragen. Als jij ze dom vind moet je er ook niet op reageren vind ik...coco schreef:Je stelt wel hele domme vragen, dus verwacht ook domme antwoorden.
Zoals ik dus al deed met je schaaltje en aantal andere mensen ook..
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
-
- Lid
Je zegt, ik ben beginnend verzamelaar ik weet er niet veel vanaf, maar je roept het ook een beetje over je af, je zet zinnen neer alsof het msn is en je stelt vragen waarvan ik denk tja formuleer het een klein beetje volwassener.
Maarja wie ben ik, gelukkig geen geallieerd verzamelaar.
Maarja wie ben ik, gelukkig geen geallieerd verzamelaar.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
-
- Lid
Lol, verzamel je trouwens alleen Duits? Ik heb ook ORGINEL Duitse spullen