Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Darryl schreef:Er staat ook DDR en modern spul op dit forum...
Waarom post je nu weer zoiets als in die laatse zin?
Heel goed Johan, een volwasse kerel die een jongen van 14 zit te pesten.
Dat DDR en modern spul is tenminste ORIGINEEL!!
En pesten??? Ik zie dat meer als wakker schudden aangezien goed raad en ernstige antwoorden geen invloed hebben...
Ik heb er genoeg van dat serieuse verzamelaars die tijd, geld en moeite investeren in echte verzamelstukken, over dezelfde kam geschoren worden als BoB noobs die denken dat ze tot de verzamelaarswereld behoren omdat ze wat zakgeld gespendeerd hebben aan kant en klare spullen in de re-enactmentshop...
En jongetjes van 14 zijn blijkbaar wel oud genoeg voor sex, drugs, tabak, alcohol en rock/roll, maar niet om kritiek te krijgen??!!??? Laat me niet lachen...
en volwassen mannen zijn blijkbaar triest genoeg om te blijven doorzeuren, om als "normaal" niet lukt te gaan afkraken, en om vervolgens zelf COD taal van 12 jarigen aan te slaan (zie: noobs)...
gedraag je gewoon, en als je hier niet tegen kan reageer dan gewoon NIET op dit topic!
Jaap
Als je denkt dat je alles weet, is dit onjuist
Zonder de mensheid zou er nooit een god zijn
Met de mensheid zou god nooit geaccepteerd worden
Bestaat god nu? (voor meer info of leuke gesprekken; PM!)
Ik ben heus niet begonnen door BoB, en ik verzamel toch ook orgineel voor de 1000000000st keer. En als het je niet zint reageer dan gewoon niet... Kan ik het helpen dat repro uitgevonden is Enuhh je hoeft niet meteen elk iemand van 14 te beschuldigen.
en ik ben 15, geen 14. mag het dan wel???
Ik rook niet (in tegenstelling tot 90% van de mannen ten tijde van WO2...)
Ik gebruik geen alcohol/drugs (2e ben ik in ieder geval niet van plan)
Ik ben nog maagd (goed he!)
en waarom mag je als 14/15 jarige geen Rock&Roll luisteren? komen er voor jou woorden in de teksten voor die schadelijk zijn voor kinderoortjes?
als ik door bepaalde wijken van R'dam loop hoor ik wel ergere dingen.....
Jaap
jaapvanleent schreef:en ik ben 15, geen 14. mag het dan wel???
Ik rook niet (in tegenstelling tot 90% van de mannen ten tijde van WO2...)
Ik gebruik geen alcohol/drugs (2e ben ik in ieder geval niet van plan)
Ik ben nog maagd (goed he!)
en waarom mag je als 14/15 jarige geen Rock&Roll luisteren? komen er voor jou woorden in de teksten voor die schadelijk zijn voor kinderoortjes?
als ik door bepaalde wijken van R'dam loop hoor ik wel ergere dingen.....
Darryl schreef:Er staat ook DDR en modern spul op dit forum...
Waarom post je nu weer zoiets als in die laatse zin?
Heel goed Johan, een volwasse kerel die een jongen van 14 zit te pesten.
Dat DDR en modern spul is tenminste ORIGINEEL!!
En pesten??? Ik zie dat meer als wakker schudden aangezien goed raad en ernstige antwoorden geen invloed hebben...
Ik heb er genoeg van dat serieuse verzamelaars die tijd, geld en moeite investeren in echte verzamelstukken, over dezelfde kam geschoren worden als BoB noobs die denken dat ze tot de verzamelaarswereld behoren omdat ze wat zakgeld gespendeerd hebben aan kant en klare spullen in de re-enactmentshop...
En jongetjes van 14 zijn blijkbaar wel oud genoeg voor sex, drugs, tabak, alcohol en rock/roll, maar niet om kritiek te krijgen??!!??? Laat me niet lachen...
Het gaat niet om origineel of niet. Het ging er mij om dat er meer op dit forum staat dan wo2 materiaal. Waarom moet die jongen wakker geschut worden? Hij wil toch zelf repro verzamelen. Je moet niet zo hoog van de toren blazen. Je doet net alsof je als wo2 verzamelaar een ''hogere status'' hebt als repro verzamelaar. Laat iedereen gewoon in zijn waarde i.p.v. beledigende opmerkingen te plaatsen. Laat die jongen gewoon verzamelen wat hij leuk vind en maak je niet zo druk.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Ik weet niet waar je woont, maar als je in Nederland woont moet ik je wel zeggen dat er illegale dingen in je kast staan. Als je in België woont, is het geen probleem
Darryl schreef: Je doet net alsof je als wo2 verzamelaar een ''hogere status'' hebt als repro verzamelaar.
Dat staat buiten kijf.... Er is geen enkele ECHTE verzamelaar die daar aan twijfelt....
Het wordt hoog tijd dat op dit forum een apart gedeelte wordt aangemaakt voor repro-rommel...
Dat is al talloze keren opgemerkt...
Dan hebben jullie een eigen speeltuin, waar je me inderdaad niet of veel minder zou tegenkomen...
Ik zie trouwens niet in waarom dit bij Eenheden en Uitrusting staat en zelfs niet bij Verzamelingen... Beter nog bij hobby's....
Darryl schreef: Je doet net alsof je als wo2 verzamelaar een ''hogere status'' hebt als repro verzamelaar.
Dat staat buiten kijf.... Er is geen enkele ECHTE verzamelaar die daar aan twijfelt....
Het wordt hoog tijd dat op dit forum een apart gedeelte wordt aangemaakt voor repro-rommel...
Dan hebben jullie een eigen speeltuin, waar je me inderdaad niet of veel minder zou tegenkomen...
Ik zie trouwens niet in waarom dit bij Eenheden en Uitrusting staat en zelfs niet bij Verzamelingen... Beter nog bij hobby's....
is dit hele forum niet een hobby, of ligt dat aan mij?
Wat een grote onzin! Dus alleen omdat ik vind dat ik geen ''hogere status'' heb als die jongen ben ik opeens geen echte verzamelaar meer?
Hou toch op Johan. Ik verzamel nu al een tijdje van WOII tot het moderne spul. Ben ik nu een echte verzamelaar? Waarschijnlijk niet. Dus Johan, je hebt een ''hogere status'' dan mij. Proficiat, wil je nu een ballon ofzo? Laat die jongen gewoon zijn hobby met plezier uitvoeren en i.p.v. kinderachtige reacties op je zijn vragen te geven, hem gewoon te helpen of anders helemaal niet reageren.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
jaapvanleent schreef:is dit hele forum niet een hobby, of ligt dat aan mij?
Als je dezelfde status als Johan wil, waarschijnlijk niet...
en wat is verzamelen?
de gene die het meeste geld heeft kan het meeste kopen, maar dat zegt niet alles...
iemand anders kan bijvoorbeeld veel meer weten en help daar anderen mee, dat vind ik beter!