Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb een vraag over de Garand bajonet en de Bandoleer. Laat ik beginnen met de bajonet. Ik ben opzoek naar een bajonet voor op het M1 Garand geweer. Ik heb al een paar bajonetten gevonden maar er zijn verschillende types. Ik wil het type dat veel in Normandië werd gebruikt graag weten. En dan heb ik een vraag over de Bandoleer. Ik wil namelijk een orginele Khaki bandoleer kopen. Maar mijn vraag is staat er ook tekst op bijvoorbeeld een datum of het land of voor wat voor clips het bestemd is. Want ik heb gelezen dat dat na 1945 pas werd gedaan maar ik zie toch wel heel veel met datums enzo erop waar ze altijd bij zeggen dat het "WOII is''. Ik hoop dat je mijn vraag kunt beantwoorden
Ik heb een leuke bandoleer op het zicht alleen het vreemde is hier staat wel wat op (zie foto) De verkoper zegt dat hij orgineel is. Ik denk zelf wel dat hij orgineel is maar naoorlogs? Dus vraag ik even snel jullie hulp
Als hij gemarkeerd is het een naoorlogse zoals Johan al zei, die op de foto dus ook normaal gezien. Niet alle verkopers vertellen altijd de waarheid hoor. En dat is misschien nog zacht uitgedrukt, hoewel sommige ook gewoon niet beter zullen weten.
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen. Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
paratrooper schreef:Als hij gemarkeerd is het een naoorlogse zoals Johan al zei, die op de foto dus ook normaal gezien. Niet alle verkopers vertellen altijd de waarheid hoor. En dat is misschien nog zacht uitgedrukt, hoewel sommige ook gewoon niet beter zullen weten.
Ja zoiets dacht ik al wou het toch nog even voor de zekerheid vragen Bedankt voor je hulp
je kan beter een nieuw topic aanmaken. Omdat mensen je dan beter kunnen helpen want ze weten nu vast niet dat je om een Engels infanterie boek zoekt omdat de titel veel anders luidt
hallo ik heb dit onderdeel van een bajonethouder pas gevonden in de ardennen met de MD.
graag zou ik willen weten waar hij vandaan komt en van welk wapen het is
ik heb geprobeerd de foto s te draaien maar ze kwamen steeds weer zo tevoorschijn
bij voorbaat dank
"May God have mercy upon my enemies, because i won't."
Bulge digger schreef:hallo ik heb dit onderdeel van een bajonethouder pas gevonden in de ardennen met de MD.
011.JPG
012.JPG
ik heb geprobeerd de foto s te draaien maar ze kwamen steeds weer zo tevoorschijn
bij voorbaat dank
Als je wilt dat mensen je beter helpen nieuw topic aanmaken....
Bulge digger schreef:hallo ik heb dit onderdeel van een bajonethouder pas gevonden in de ardennen met de MD.
011.JPG
012.JPG
bij voorbaat dank
Als je wilt dat mensen je beter helpen nieuw topic aanmaken....
Ok dank
"May God have mercy upon my enemies, because i won't."