Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
hierbij een foto van mijn waffen ss sigaretten doos
Vix ulla tam iniqua pax, quin bello vel aequissimo sit potior : Er is bijna geen enkele vrede, zo onrechtvaardig dat deze niet beter is dan de eerlijkste oorlog Erasmus
Sorry patrick h, ik heb deze laten nakijken in het nationaal museum van militaire geschiedenis te diekrich, waar bij ze me lieten weten dat het om een echte ging en deze met alle plezier wouden overkopen
Vix ulla tam iniqua pax, quin bello vel aequissimo sit potior : Er is bijna geen enkele vrede, zo onrechtvaardig dat deze niet beter is dan de eerlijkste oorlog Erasmus
Aanh het aanbrengen van het logo, plus de fabriek die staat geschreven in het kleine klepje om het te openen
Zal vanavond de maker doorgeven, natuurlijk is er wel meer dan 1 variant
99,9% van dit soort items is pure fantasie.
Ook in dit item heb ik het minste vertrouwen dat het om een origineel gaat.
Deze zit bij mij in het hoekje van de de asbakken die zo vaak op marktplaats staan.
Leuk sigaretten doosje die helaas verprutst is door het embleem wat er op is gemaakt.
Het plaatje past ook totaal niet in het geheel: het ontwerp van het sigarendoosje loopt onder het plaatje (wat er inderdaad slecht opgezet uit lijkt te zien) door.
Lijkt mij geen ontwerp dat je uit die tijd mag verwachten.
Mallory schreef:Het plaatje past ook totaal niet in het geheel: het ontwerp van het sigarendoosje loopt onder het plaatje (wat er inderdaad slecht opgezet uit lijkt te zien) door.
patrickh schreef:Logo zit er mijn inziens knullig op, past er totaal niet bij, en wie is de maker dan? Heb je daar een foto van?
Kan jij zien wanneer het plaatje knullig of slecht is aangebracht vanop foto?
Ik bedoel, bijvoorbeeld in '43 of '85 ?
Of het nu origineel is of niet daar spreek ik mij niet over uit.
Laatst gewijzigd door Glenn op 25 jul 2012, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
van elldee, de foto is er niet op geplakt, deze hangt vast vanaf de binnenkant
Ik bedoel daarmee, dat het absoluut niet bij elkaar hoort, het vloekt bijna, ziet er gewoon niet uit, en daarmee bedoel ik nog niet eens wanneer het zou zijn aangebracht, nu, of in 1943, gewoon fantasie helaas.