Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
er werd mij een M-1936 pistol belt aan geboden met blanco.
nu vroeg ik me af of je dat ook op een of andere manier eraf kon krijgen/wassen.....
hoor het graag!!
cheers
If I die, I go to heaven because I've already been through hell
Is de pistol belt bewerkt met blanco of met verf? Ik heb wel eens vernomen dat je blanco op webbing uitrustingstukken kunt verwijderen door deze in een pan/ketel met kokend water te doen. Zelf heb ik er geen ervaring mee. Het lijkt mij overigens wel dat je de stempels er op deze manier ook mee verwijdert. Mocht je het willen uitproberen laat ons dan weten wat je bevindingen zijn. Misschien ten overvloede gezegd maar het lijkt mij wel aan te raden om een oude pan/ketel te gebruiken.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
asjemenou schreef:Is de pistol belt bewerkt met blanco of met verf? Ik heb wel eens vernomen dat je blanco op webbing uitrustingstukken kunt verwijderen door deze in een pan/ketel met kokend water te doen. Zelf heb ik er geen ervaring mee. Het lijkt mij overigens wel dat je de stempels er op deze manier ook mee verwijdert. Mocht je het willen uitproberen laat ons dan weten wat je bevindingen zijn. Misschien ten overvloede gezegd maar het lijkt mij wel aan te raden om een oude pan/ketel te gebruiken.
bedankt voor het advies! haha.
Ik zal het zeker in een oude pan doen.
de stempels waren al slecht zichtbaar door de blanco (of verf )
op de foto's is te zien dat het zelf al los laat. dus ik denk dat het geen probleem gaat worden
If I die, I go to heaven because I've already been through hell