brittish made entrenching tool
-
- Lid
brittish made entrenching tool
hallo, zijn er verzamelaars die geinteresseerd zijn in een brittish made entrenching tool en cover?
later volgen foto's als er mensen geinteresserd zijn...
de cover is een origineel gedateerd 1943 en de shop zelf is eigenlijk een us/belgisch shovel :p
mvg
later volgen foto's als er mensen geinteresserd zijn...
de cover is een origineel gedateerd 1943 en de shop zelf is eigenlijk een us/belgisch shovel :p
mvg
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
Re: brittish made entrenching tool
Heb wel interesse indien origineel, dus graag een foto van de cover.
Thanks
Thanks
29th Let's Go!!!!!
-
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Geen probleem... Indien mogelijk zou ik toch graag eens een foto van de British Made M1943 cover zien...
29th Let's Go!!!!!
- Kugelblitz
- Moderator
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 10 keer
Het is niet de bedoeling hier dingen te verkopen of zelfs maar interesse te peilen. Zoiets graag in het Marktplaats onderdeel doen onder 'te koop'. Als je daar nog geen toegang tot hebt, heeft dat een reden welke je kunt lezen in de beschrijving van het Marktplaats onderdeel.
Foto van de hoes kan uiteraard getoond worden, zolang er niet meer over eventuele verkoop gesproken wordt!
Foto van de hoes kan uiteraard getoond worden, zolang er niet meer over eventuele verkoop gesproken wordt!

Laten we het vooral gezellig houden! 

-
- Lid
ik lees pas nu het bericht, ik zal andien ik dingen wil verkopen dat in het onderdeel doen dat jij zei...
-
- Lid
ik zal in de loop van de dagen eens wat foto's maken, ik denk toch dat een british made is want het "ding" om het vast te maken aan een koppelriem is zoiets gelijk in de foto die ik erbij stuur. maar er is maar 1 van die ijzeren spullen op...
-
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Is een US gemaakte cover, in de jaren 60-70 aangepast voor gebruik in het Belgische leger door het verwijderen van de US haak en de plaatsing van een strap en buckle voor de bevestiging aan hetzij de gordel, hetzij de Belgische Pattern 37 small pack
Eigenlijk vermoedde ik dit al aangezien er geen enkel spoor is van BM M1943 shovel covers, maar je weet nooit
Niet-aangepaste covers zien er zo uit...

Eigenlijk vermoedde ik dit al aangezien er geen enkel spoor is van BM M1943 shovel covers, maar je weet nooit
Niet-aangepaste covers zien er zo uit...

29th Let's Go!!!!!
-
- Lid
bedankt, ik vermoedde al die tijd ook al wel dat hij us was aan het fijt dat de "us" mark nog goed zichtbaar is (ik ben zeker dat niemand het erop heeeft geschildert ouzo...) en het gedatteerd staat (1943) toch bedankt :p