Welke rugzak(ken)?

Militaire eenheden, politieke organisaties en hun wapentuig
Plaats reactie
airborneandreas
Lid

Welke rugzak(ken)?

Bericht door airborneandreas »

hier is de foto: de vraag gaat over de rugzakken van de drie GI links, centraal en rechts op de foto ;)
hier is de foto: de vraag gaat over de rugzakken van de drie GI links, centraal en rechts op de foto ;)
Dag iedereen,
Ik zocht wat op over us army in het PTO aangezien vele mensen vergeten dat niet alleen de mariniers en de navy daar werk verichtten (ik wist dat ook niet tot voor kort) maar ook de army air force en us army, en kwam een foto tegen die genomen is tijdens de slag om Luzon. Ik vroeg me meteen af wat voor soort rugzak de GI's op de foto droegen. Mijn eerste gedacht was dat de rugzak rechts onderaan een m-1943 jungle pack was, maar dat ben ik niet zeker? Kunnen jullie misschien bevestigen of het de jungle pack was of me corrigeren? En dragen de GI centraal en de GI links dezelfde rugzak of een andere want als ik even goed kijk lijkt het ofdat hun rugzak uit twee delen bestaat. is het misschien de m-1944 field pack met de cargo back?

Alvast bedankt voor jullie hulp :)
Plaats reactie