Britse helm wo2 1941
-
- Lid
Britse helm wo2 1941
wie kan mij helpen een grove schatting te doen wat mijn helm waard is
het is een engelse helm uit 1941 met mkt er in gestempeld en de afkorting O.S.W ik heb hem zelf van een man gekregen die vroeger bij de bb heeft gewerkt in de tijd van de koude oorlog en deze helm had hij toen bij zijn uitrusting
nu is mijn vraag waar de afkorting o.s.w betekend en of het met de waarde van de helm wat doet
verder is de helm 100% orgineel met band etc etc heeft al die tijd in de schuur gehangen!
wie kan mij aub helpen?
vriendelijke groet daan
het is een engelse helm uit 1941 met mkt er in gestempeld en de afkorting O.S.W ik heb hem zelf van een man gekregen die vroeger bij de bb heeft gewerkt in de tijd van de koude oorlog en deze helm had hij toen bij zijn uitrusting
nu is mijn vraag waar de afkorting o.s.w betekend en of het met de waarde van de helm wat doet
verder is de helm 100% orgineel met band etc etc heeft al die tijd in de schuur gehangen!
wie kan mij aub helpen?
vriendelijke groet daan
Re: Britse helm wo2 1941
Een tijdje terug heb ik een G.S.W helm verkocht in een goede staat. Ik hem hem verkocht voor 25 euro. Ik denk dat dit de normale prijs is.
Jan
Jan
-
- Lid
-
- Lid
- veritable
- Lid
Zo te zien een door gebruikte Mk2 helm.
Dit valt te zien aan het binnenwerk en de kleur van de schaal zelf.
Waarde tussen de 15 en 25 euro?
Dit valt te zien aan het binnenwerk en de kleur van de schaal zelf.
Waarde tussen de 15 en 25 euro?
- earlymb
- Moderator
- Ontvangen: 29 keer
- Contacteer:
Je vraagt je toch af waarom ze nog om een richtprijs vragen en het voorwerp dan vervolgens met een zelfverzonnen prijs op marktplaats zetten...
-
- Lid
Ik denk in ieder geval niet dat iemand met een heel klein beetje kennis er 70 euro voor gaat betalen. Hij heeft trouwens ook niet naar hed advies van Nico geluisterd want hij bied hem nog steeds als engelse helm aan.
- earlymb
- Moderator
- Ontvangen: 29 keer
- Contacteer:
Ondertussen biedt hij hem wel aan als '100% originele staat'. Ruim nadat hij hier heeft gehoord wat hij waarschijnlijk niet wou horen. Kwalijke zaak, ik hoop dat niemand er intuint, althans niet voor de €50 die er nu voor gevraagd wordt...