Duitse UFO's! Bestaan ze, of niet?

Militaire eenheden, politieke organisaties en hun wapentuig
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Mike Torino schreef:
1.UFO heb je in dit draadje zelf al 5 keer uitgelegd.
Ik wil weten wat JIJ als ufo ziet, wat ik zelf vind heb ik al diverse malen toegelicht, HOE zie jij een ufo, Hoe denk jij dat hij eruit ziet, en mischien nog belangrijker Waar zouden ze vandaan moeten komen, dit zal wel het een en ander ophelderen.
Mike Torino schreef:2.Jouw vergelijk met op ekaar botsende galaxien slaat nergens op en bied net als jouw overige verklaringen geen uitkomst op de beelden die in "Evidence the Case for Nasa UFO's" worden getoond.
dan denk ik dat jij op dit moment niet op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen, laatst (ongeveer 3 á 3 weken geleden) was er een zeer interessante documantaire op Discovery channel, daarbij werden diverse ''mysteries'' omrent 'ufo's' ontraffeld, Daar werd ook verteld na aanleiding van de meest bekende beelden, dat het hier ging om OF het licht van de shuttle zelf, of om botsende kometen of ander afval, die door botsing of kleine explosies in het heelal uit zijn baan kan raken, net vroeg je mij trouwens waarom spaceshuttles dan niet extra stevig zijn o.i.d., dan is het mischien een goed idee ooit eens een spaceshuttle van dichtbij te gaan bekijken, als iets zijn stevigheid niet had, kon het ook al onmogelijk de ruimte in worden geschoten, maar dat terzeide.


Mike Torino schreef:3.Wat betreft Roswell ben je niet op de laatste stand:
a:Het eerste bericht van het leger was dat er een ufo(flying Saucer) was neergestort.
b:dit werd de volgende dag vervangen door een weerballon terwijl de mensen van de enigste legerbasis ter wereld waar atoombommen(daar laat je geen gekken op letten) stonden opgeslagen dagelijks met weerballonnen te doen hadden en dus verdomde goed wisten hoe zo'n ding eruit zag.
c:in 1992 werd de weeerballon vervangen door crashtest dummys in het toen gepubliceerde "Roswell-Report"
d:Major Jesse Marcel(!!!) die als tweede op de crashsite was heeft in een engelse Channel 4 documentaire net als zijn zoon en anderen verklaard dat het buitenaards is wat ze daar toen gevonden hebben.
e:Discovery heeft recentelijk een documentaire uitgegeven waarin nieuw bewijs geleverd word. Op een van de foto's waar Jesse Marcel en General Ramey poseren met de weerballon is een dokument te zien wat Ramey in zijn hand heeft en aangezien de originele foto bewaard is gebleven hebben ze een deel van dat dokument kunnen ontcijferen.
Deze tekstfragmenten duiden er ook op dat er iets anders is gevonden als "Project Mogul".
Ik ben redelijk op de hoogte van Roswell, enkel heb ik er niet alles bij vermeld, waaronder punt D, mijn excuses.
er is dus iets anders gevonden, en er is weer een lopende zaak, erg interessant. ik heb de documantaire niet gezien, dus zal je moeten geloven op je woord (wat ik ook doe.) maar heb je genoeg bewijs aan een papiertje wat toevallig op een foto staat? wat stond er in dat document?
Mike Torino schreef:Nog meer vragen? :?

Greetz, Mike
is daar een probleem mee? of sta je niet open voor een discussie?

Sobel
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Mike Torino schreef:
Ik geloof het pas als ik hem voor mijn neus zie, ook al is het maar een mens.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
wat is dit voor een ''ik weet niets hierop te zeggen antwoord'', de overstap om te geloven dat een onmenselijk figuur bestaat is anders groter dan de stap om te geloven dat een menselijk figuur bestaat.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Mike Torino
Lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 17 aug 2006, 17:28

Bericht door Mike Torino »

sobel schreef:
Mike Torino schreef:
Ik geloof het pas als ik hem voor mijn neus zie, ook al is het maar een mens.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
wat is dit voor een ''ik weet niets hierop te zeggen antwoord'', de overstap om te geloven dat een onmenselijk figuur bestaat is anders groter dan de stap om te geloven dat een menselijk figuur bestaat.
Dus jij zegt dat Duitsers geen mensen zijn? Kijk eens naar de titel van dit draadje... Tevens snap jij geloof ik niet wat ik daarmee aantoon.

En mijn definitie van UFO, wat ook de algemene betekenis is, namelijk:
Ongeidentificeerde vliegende objecten en daarbij maakt het niet uit wat er gezien word, of het nu een lichtpuntje hoog in de hemel is of een schotel, driehoekige, sigaarvormige of voor mijn part kubusvormige objecten, zolang je het niet kunt thuisbrengen is het een UFO.
Mike Torino
Lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 17 aug 2006, 17:28

Bericht door Mike Torino »

net vroeg je mij trouwens waarom spaceshuttles dan niet extra stevig zijn o.i.d., dan is het mischien een goed idee ooit eens een spaceshuttle van dichtbij te gaan bekijken, als iets zijn stevigheid niet had, kon het ook al onmogelijk de ruimte in worden geschoten, maar dat terzeide
:?
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Mike Torino schreef:
Dus jij zegt dat Duitsers geen mensen zijn? Kijk eens naar de titel van dit draadje... Tevens snap jij geloof ik niet wat ik daarmee aantoon.
deze vraag kan ik niet beantwoorden, aangezien JIJ geloofd in Duitse Ufo's en ik niet, daarnaast is dat object geindetificeert en dus geen ufo meer.
Mike Torino schreef: En mijn definitie van UFO, wat ook de algemene betekenis is, namelijk:
Ongeidentificeerde vliegende objecten en daarbij maakt het niet uit wat er gezien word, of het nu een lichtpuntje hoog in de hemel is of een schotel, driehoekige, sigaarvormige of voor mijn part kubusvormige objecten, zolang je het niet kunt thuisbrengen is het een UFO.
en bij mijn afbeelding maar ontkennen...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Mike Torino schreef:
net vroeg je mij trouwens waarom spaceshuttles dan niet extra stevig zijn o.i.d., dan is het mischien een goed idee ooit eens een spaceshuttle van dichtbij te gaan bekijken, als iets zijn stevigheid niet had, kon het ook al onmogelijk de ruimte in worden geschoten, maar dat terzeide
:?
is dit nu weer een, ik weet geen antwoord terug reactie? komop, stop met dat spammen en beantwoord gewoon normaal de vragen, het is maar een discussie.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Mike Torino
Lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 17 aug 2006, 17:28

Bericht door Mike Torino »

sobel schreef:
Mike Torino schreef:
net vroeg je mij trouwens waarom spaceshuttles dan niet extra stevig zijn o.i.d., dan is het mischien een goed idee ooit eens een spaceshuttle van dichtbij te gaan bekijken, als iets zijn stevigheid niet had, kon het ook al onmogelijk de ruimte in worden geschoten, maar dat terzeide
:?
is dit nu weer een, ik weet geen antwoord terug reactie? komop, stop met dat spammen en beantwoord gewoon normaal de vragen, het is maar een discussie.
Jouw antwoorden zijn echt onzinnig. Maar goed hier heb je je antwoord:
An object 1 millimeter (.03 inch) in size could break data cables and secondary power lines. An object 4 to 5 mm (.15 inches) could damage primary power cables, tubes, and radiator panels. The crew is trained to react to damage, isolate any leaks or problems, repair the module, and return it to full operation; the better approach, however, is to prevent the damage in the first place.
http://nasaexplores.nasa.gov/show2_912a ... 074&gl=912
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

ik vind het erg jammer hoe je nu bezig bent mike, het is een discussie en je kan het blijkbaar niet hebben dat een ander het niet eens is met jou, dus ga je maar moddergooien met antwoorden als ''jou antwoorden zijn echt onzinnig'', beetje jammer.

en bedankt voor het antwoord.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Mike Torino
Lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 17 aug 2006, 17:28

Bericht door Mike Torino »

sobel schreef:
Mike Torino schreef:
Dus jij zegt dat Duitsers geen mensen zijn? Kijk eens naar de titel van dit draadje... Tevens snap jij geloof ik niet wat ik daarmee aantoon.
deze vraag kan ik niet beantwoorden, aangezien JIJ geloofd in Duitse Ufo's en ik niet, daarnaast is dat object geindetificeert en dus geen ufo meer.
Mike Torino schreef: En mijn definitie van UFO, wat ook de algemene betekenis is, namelijk:
Ongeidentificeerde vliegende objecten en daarbij maakt het niet uit wat er gezien word, of het nu een lichtpuntje hoog in de hemel is of een schotel, driehoekige, sigaarvormige of voor mijn part kubusvormige objecten, zolang je het niet kunt thuisbrengen is het een UFO.
en bij mijn afbeelding maar ontkennen...
Waar ben je nu eigenlijk mee bezig? Of je hebt het over buitenaards leven of je hebt het over de duitsers. Dan moet je niet met je argumentje komen dat het dan geen ufo's zijn, dat weet ik nu wel sinds een pagina of 5. Het ging over BESTAAN OF NIET BESTAAN!!! En jij beweert dat UFO's, Flugscheiben en Aliens niet bestaan, en ik toon jou aan dat je met jullie redenatie ook het bestaan van Hitler kunt ontkennen.
Einde verhaal.

En jou afbeelding lijkt meer op een amoebe die op de lens zit.
Mike Torino
Lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 17 aug 2006, 17:28

Bericht door Mike Torino »

sobel schreef:ik vind het erg jammer hoe je nu bezig bent mike, het is een discussie en je kan het blijkbaar niet hebben dat een ander het niet eens is met jou, dus ga je maar moddergooien met antwoorden als ''jou antwoorden zijn echt onzinnig'', beetje jammer.

en bedankt voor het antwoord.
Kun je het niet aan dat ik met fatsoenlijke argumenten kom?
Want op die dingen ga je dan niet in en je begint je woordspelletje over UFO's voor de 1000e keer.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

maar komop!

Duitse schotelvormigge vliegmachines waarvan ik eerder in dit topic al heb toegegeven dat ze bestaan (enkel 1 model waarvan ik genoeg bewijs heb gezien namenlijk de Lippisch DM-1 )ik geloof echt wel dat ze bestaan hoor, ik zie ze enkel als expirimentele vliegtuigen..

en 1 ding snap ik niet!

en dat is het verband met Buitenaardse intilligentie, een link die jij volgens mij wel legt, de duitsers hebben zoveel dingen gewilt! er word gesproken over een ondergrondse stad 'nieuw berlijn' met een pupulatie van meer dan 2 miljoen mensen!

maar dat heef uiteraard weinig met 'nazi ufo's' temaken, wel met andere 'vreemde' duitse plannnen
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
panzerman
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 aug 2006, 09:58
Locatie: RD

Bericht door panzerman »

Duitsers zijn wel degelijk mensen lijkt me zo,ik leef al 14 jaar met een samen en dat gaat prima,ik heb nog geen rare dingen gevonden of gezien.
Wat UFO s betreft die zie je geregeld,dat kan vanalles in en om onze Aardkloot heen zijn.
En ja ik geloof ook dat de Duitsers toen al veel meer te verbergen hadden dan wat ons{de onwetenden} is verteld, en nu nog wordt de waarheid gemanipuleerd aan alle kanten door diegenen die hier die macht hebben,of dat nou ReichsDeutschen zijn of Aliens of gewoon de {Groot}Machten die ons dom houden.
AwArE
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

panzerman schreef:Duitsers zijn wel degelijk mensen lijkt me zo,ik leef al 14 jaar met een samen en dat gaat prima,ik heb nog geen rare dingen gevonden of gezien.
Wat UFO s betreft die zie je geregeld,dat kan vanalles in en om onze Aardkloot heen zijn.
En ja ik geloof ook dat de Duitsers toen al veel meer te verbergen hadden dan wat ons{de onwetenden} is verteld, en nu nog wordt de waarheid gemanipuleerd aan alle kanten door diegenen die hier die macht hebben,of dat nou ReichsDeutschen zijn of Aliens of gewoon de {Groot}Machten die ons dom houden.
uiteraard zijn Duitsers gewoon mensen, ik kan ook geen bericht vinden waar ik het tegendeel beweer, wat dat ufo's betreft.. zie je ze geregeld? waarom heb ik er dan nog nooit een gezien, en bijna iedereen die in dit topic heeft gereageerd?
de duitsers hadden in die tijd waarschijnlijk veel meer te verbergen ja, maar ik denk als de archieven daar worden opengegooid (over 40 jaar volgens mij) we al een stuk verder komen.

Sobel
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
panzerman
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 aug 2006, 09:58
Locatie: RD

Bericht door panzerman »

Geloof je nou echt zelf dat er archieven over zulk soort zaken waren en nu uberhaupt nog zijn(echte papieren}.
En ja,ik heb al 2 maal iets gezien wat totaal niet verklaarbaar ,waarvan eenmaal een waarneming met 2 man.
Ik zeg niet dat ik een RD Haunebu heb gezien,maar een Ufo.{een Haunebu had ik herkend ad vorm{denk ik}}
AwArE
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

je weet niet wat er nog in de archieven schuilt, daar kan niemand een oordeel over vestiggen, er staan ongetwijfelt ook veel meer dingen omrent de holocaust in, waardoor holocaustontkenner waarschijnlijk buitenspel worden gezet, daar kan niemand een oordeel over vestigen.!

en een Haunebu is een vliegtuigproject geweest, het heeft enkel een schotel vorm! dus direct een ufo?
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Plaats reactie