Duitse UFO's! Bestaan ze, of niet?

Militaire eenheden, politieke organisaties en hun wapentuig
Plaats reactie
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Gegeven: 54 keer
Ontvangen: 97 keer

Discussie

Bericht door asjemenou »

Het wordt een leuke discussie zo Mike. Het is wel vermakelijk (of is het triest?!) om te zien dat één of andere Amerikaanse journalist voormalige astronauten zo achtervolgd en ook nog daarbij een klap oploopt. Goed voor de kijkcijfers en daar is waar het om gaat. Trek historische gebeurtenissen in twijfel en je bent gegarandeert van een goed kijkcijfer en je zult altijd mensen vinden die jouw theorie aanhangen.
Zo kan je ook discussiëren over de geloofwaardigheid van de jodenvervolging. Er zijn legio mensen die dit ook niet geloven. Er zijn mensen die beweren dat de uitgemergelde lijken die je ziet op de filmbeelden in werkelijkheid de Duitse burgerslachtoffers zijn van de geallieerde bombardementen op Duitsland. We zijn er allebei niet bij geweest dus hebben we de verhalen alleen uit overleveringen. En hoe betrouwbaar zijn die?
Schiep God de wereld nu in 6 dagen zoals de Bijbel beweert óf zou het wel eens 6.000.000 jaar kunnen zijn geweest?! Ook hier zijn wij niet bijgeweest. Wat is er waar van de bijbel? Zo kunnen we alles wel in twijfel trekken.
Weet je Mike, ik ben lid van dit forum omdat ik mij interesseer voor de historie van WOII en daar wil ik het bij houden. De openingsvraag van dit topic is of dat de Duitsers in WOII UFO's bouwden, ja of nee. Ik vind dat we met de discussie over de "maanlandingsproblematiek" een beetje off topic gaan.
Ik begrijp uit je reactie's dat je nogal erg geïnteresseerd bent in dit soort materie. Misschien is het daarom raadzaam om dergelijke discussie's op fora te voeren die hier voor bestemd zijn.
Mike Torino
Lid

Bericht door Mike Torino »

gamer0004
Lid
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

@mike: ik had ze al bekeken.... ik kijk zowiezo vaker documentaires over dit onderwerp. geen een heeft me overtuigd dat er aliens zijn geland of vrolijk door de atmosfeer van onze geliefde blauwe planeet vliegen... ik geloof wel in buitenaardse wezens, ik geloof alleen niet dat ze ooit op de aarde zijn geweest...
gamer0004
Lid
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

en oh ja: die zilverachtige ronde voorwerpen die zo vaak zijn gespot waren waarschijnlijk gewoon weerballonnen.
King tiger
Lid
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Op youtube.com moet men maar eens naziufo's intypen bij zoeken. Dn zit er zo'n hele documentaire tss over de naziufo's ofda ze nu bestaan of niet. T'is nog wijs om te zien
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Wat ik mis in de bijdragen van Mike Torino is de directe link tussen de revolutionaire maar toch vrij conventionele Duitse toestellen zoals de Horthen enerzijds, en anderzijds de vliegende schotels zoals die na de oorlog zijn waargenomen. Slechts de zogenaamde blauwdrukken van SS-Entwicklungsstelle IV suggereren die link maar die tekeningen zijn hoogst onwaarschijnlijk. Zonder degelijke bewijzen is er geen direct verband tussen de nazi's en UFO want de Horthen had een aandrijving die in geen verband staat met de veronderstelde voortstuwing van de schotels.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Mike Torino
Lid

@Harro,

dan heb je niet goed opgelet:
http://www.youtube.com/watch?v=NgSmtRODaSA

De gehele documentaire is hier te vinden, tenminste als je Edonkey hebt ofzo:
ed2k://|file|Documentary%20-%20The%20Real%20Flying%20Saucers%20Deutsche%20Flugscheiben%20VRIL%20Haunebu(English).mpg|501052172|1F885D2998BA5B72A5AF463F75DD1768|h=DKAIWQTIJH6EFBSWOGCGRVGEYQEVVAJQ|/

Greetz, Mike
Mike Torino
Lid

gamer0004 schreef:en oh ja: die zilverachtige ronde voorwerpen die zo vaak zijn gespot waren waarschijnlijk gewoon weerballonnen.
Vliegen die ook in het heelal?

http://www.youtube.com/watch?v=zpK5a5l8Y58

Greetz, Mike
sobel
Lid

Bericht door sobel »

jammer maar helaas, de eerste is geen ufo, er is zelfs al achterhaald wat dat object precies was... de rest, ooit gehoord van meteorieten? en al het gas dat zich nog schuilt houd in het heelal..
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
sobel
Lid

Bericht door sobel »

o en voor datik reacties krijg met '' maar in het heelal kunnen dingen maar een kant op gaan'' door explosies in het heelal kunnen opbjecten een andere richting opgaan :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Mike Torino
Lid

sobel schreef:o en voor datik reacties krijg met '' maar in het heelal kunnen dingen maar een kant op gaan'' door explosies in het heelal kunnen opbjecten een andere richting opgaan :)
:lol: :lol: :lol:
Waarom zie je die explosies dan niet?
Meteorieten vergloeien eerst als ze in de dampkring komen en kunnen niet uit de dampkring ontsnappen. Deze beelden zijn van buiten de dampkring :roll:

Beter je huiswerk doen joh!

Greetz Mike
sobel
Lid

Bericht door sobel »

wie zegt het dat ik het over objecten IN de dampkring heb! deze beelden zijn gemaakt in het heelal, BUITEN de dampkring, buiten de dampkring is het zo dat opjecten maar een kan op kunnen gaan als ze geen aandrijvingsvermogen hebben, MAAR door explosies in het heelal gaan ze een andere richting op, en komop, dat object is mischien 10000 km van die camera vandaan... een explosie hoeft niet groot tezijn om een meteoriet uit zijn baan te laten gaan.

en wie moet hier nu beter zijn huiswerk doen..

Sobel
Mike Torino
Lid

Ik denk toch dat jij je huiswerk niet gedaan hebt...

http://www.youtube.com/watch?v=_u-Ko7eEJc0

De wetenschappelijke uitleg van deze beelden vind je hier:

http://video.google.de/videoplay?docid= ... q=Nasa+UFO

Greetz, Mike
sobel
Lid

Bericht door sobel »

Mike Torino schreef:Ik denk toch dat jij je huiswerk niet gedaan hebt...

http://www.youtube.com/watch?v=_u-Ko7eEJc0
ik had hier toch al duidelijk mijn uitleg over gegeven..
en daarnaast jij met je huiswerk... is dit een manier van moddergooien omdat je zosnel geen reactie weet? dan het vriendelijke verzoek even wat volwassener te reageren.
Mike Torino schreef:De wetenschappelijke uitleg van deze beelden vind je hier:

http://video.google.de/videoplay?docid= ... q=Nasa+UFO

Greetz, Mike
wetenschappelijke uitleg?!? FOUT, dit is een film gemaakt door mensen die GELOVEN in ufo's en daarbij proberen '''feitjes''' naar boven te halen, er zullen altijd wel ENKELE dingen kloppen die feiten, maar er is GEEN 100% waterdicht bewijs dat UFO's Bestaan!

Die man bij dat bord, is een ufo wetenschapper? nee, het is iemand die geloofd dat ufo's bestaan, en elk kleine stukje ''bewijs'' direct onderdompelt tot een feit.

ik zal zo wel even een foto posten van vandaag, en daarna een bewerking met een ''ufo'' zul je zien hoe makkelijk het is.

Sobel
Plaats reactie