Duitse UFO's! Bestaan ze, of niet?
-
- Lid
voor de geintreseerde, hoe simpel het is om een ufo foto in elkaar te faken..:

een prachtige zonnige ochtend in mijn achtertuin

eventjes bewerkt, en ola, wat zien we daar tussen de bomen?

een heuze ufo!?!
zo gaat het vaak...

een prachtige zonnige ochtend in mijn achtertuin

eventjes bewerkt, en ola, wat zien we daar tussen de bomen?

een heuze ufo!?!
zo gaat het vaak...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
-
- Lid
Nou dat ziet er echt uit

Dat lijkt nog niet eens op een UFO, eerder een wolkje...
Als het toch zo makkelijk is waarom maak je niet een filmpje?
Als je die documentaire had gezien, had je ook gezien dat bij de Space Shuttle missie STS-75 een object achter de kabel van de Nasa gaat die 12 nautische meilen(+-20Km) lang is. Als dat object direct achter de kabel langs vliegt moet het een doorsnee hebben van ongeveer 5 tot 8 Kilometer.(!!!)
Greetz, Mike
PS:Mooie Chemtrails bij jullie...
-
- Lid
Mike Torino schreef:Nou dat ziet er echt uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat lijkt nog niet eens op een UFO, eerder een wolkje...
Als het toch zo makkelijk is waarom maak je niet een filmpje?
Als je die documentaire had gezien, had je ook gezien dat bij de Space Shuttle missie STS-75 een object achter de kabel van de Nasa gaat die 12 nautische meilen(+-20Km) lang is. Als dat object direct achter de kabel langs vliegt moet het een doorsnee hebben van ongeveer 5 tot 8 Kilometer.(!!!)
Greetz, Mike
PS:Mooie Chemtrails bij jullie...
beetje jammer dat je niet hebt gereageerd op mijn andere post..
en wat denk jij dat een ufo is? vanzelfsprekend een 'vliegendeschotel'.. kijk eens naar de naam UFO, wat betekend het? juistem..
mijn afbeelding was een voorbeeld... kijk eens naar andere ufo foto's, zijn ze niet haast altijd heeel vaag en onduidelijk?
En waarom zou ik een filmpje erover maken? doe het gerust hoor, ben welliswaar even bezig...
daarbij heb ik het filmpje gezien ja, en dat object.. waar concludeer je uit dat het iets ''buitenaards'' is, of dat er buitenaardse intilligentie in schuilt...
daarnaast vind ik Chemtrails erg mooi.
Sobel
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
-
- Lid
-
- Lid
dat moet je zelf maar weten
enkel heb ik mij ongeveer een half jaar geleden (weet niet meer wanneer precies) ook al bezig gehouden met ufo's nadat er een documantaire was verschenen op discovery (volgens mij..).
graag ook nog een reactie op mijn andere bericht mike
gegroet
Sobel

graag ook nog een reactie op mijn andere bericht mike
gegroet
Sobel
-
- Lid
Ten eerste zijn het honderden objecten die zichtbaar zijn en een aantal kunnen zoals de Nasa zelf verklaard ijsdeeltjes zijn die voor de lens zwemmen. Maar pulserende schijfvormige objecten met een doorsnee van 5 tot 8 kilometer zijn toch definitief UFO's. Tevens is duidelijk te zien hoe objecten hun koers veranderen, stoppen en zelfs omdraaien. Volg een van de vele puntjes die je ziet vliegen maar eens nauwkeurig en doe dit eens met meerdere. Daaruit valt alleen maar te concluderen dat er een vorm van intelligentie zit. Jouw verklaring van botsingen, explosies(onzichtbaar???) en meteorieten zijn echt maar uit de lucht gegrepen.sobel schreef:
daarbij heb ik het filmpje gezien ja, en dat object.. waar concludeer je uit dat het iets ''buitenaards'' is, of dat er buitenaardse intilligentie in schuilt...
Greetz, Mike.
- Eric
- Lid
Ik geloof het pas als ik het met me eigen ogen gezien heb.
Net zoals al die ooggetuigen verslagen, alles is anders. Of die mensen die zogenaamd door een ufo zijn opgezogen en onderzocht zijn door aliens. En al die ufo's hebben de klassieke ronde vorm: een schotel. Als er aliens bestaan, laat er dan maar is eentje aan mij zien.
Net zoals al die ooggetuigen verslagen, alles is anders. Of die mensen die zogenaamd door een ufo zijn opgezogen en onderzocht zijn door aliens. En al die ufo's hebben de klassieke ronde vorm: een schotel. Als er aliens bestaan, laat er dan maar is eentje aan mij zien.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Explosies in het heelal KUNNEN onzichtbaar zijn ja, daarnaast raken dingen erg snel uit zijn baan, en dat object van 5 tot 8 kilometer doorsneede, ik verwacht dat dat een stofschijf is, en waarom ze zo snel weer een andere kant op gaan, explosies of simpelweg botsingen..
beetje kort door de bocht om te zeggen dat deze - in mijn ogen meest voor de hand liggende - theorie uit de lucht is gegrepen.

Botsende objecten in de 'ruimte'
beetje kort door de bocht om te zeggen dat deze - in mijn ogen meest voor de hand liggende - theorie uit de lucht is gegrepen.

-
- Lid
Je vergeet de sigaarvormige objecten die ook over de hele wereld worden gezien.Eric schreef:Ik geloof het pas als ik het met me eigen ogen gezien heb.
http://www.youtube.com/watch?v=Yeh6D_omj-g
De dag zal nog wel komen dat je ze ziet. En we hebben het hier overigens over door mensen(duitsers) gemaakte objecten.
-
- Lid
Dit is niet wat je ziet op de beelden van de Nasa, dus...sobel schreef:Explosies in het heelal KUNNEN onzichtbaar zijn ja, daarnaast raken dingen erg snel uit zijn baan, en dat object van 5 tot 8 kilometer doorsneede, ik verwacht dat dat een stofschijf is, en waarom ze zo snel weer een andere kant op gaan, explosies of simpelweg botsingen..