Duitse UFO's! Bestaan ze, of niet?

Militaire eenheden, politieke organisaties en hun wapentuig
Plaats reactie
sobel
Lid

Bericht door sobel »

Mike Torino schreef:
sobel schreef:Explosies in het heelal KUNNEN onzichtbaar zijn ja, daarnaast raken dingen erg snel uit zijn baan, en dat object van 5 tot 8 kilometer doorsneede, ik verwacht dat dat een stofschijf is, en waarom ze zo snel weer een andere kant op gaan, explosies of simpelweg botsingen..

beetje kort door de bocht om te zeggen dat deze - in mijn ogen meest voor de hand liggende - theorie uit de lucht is gegrepen.

Afbeelding
Botsende objecten in de 'ruimte'
Dit is niet wat je ziet op de beelden van de Nasa, dus...
niet exact nee..
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Mike Torino
Lid

Bericht door Mike Torino »

sobel schreef:
Mike Torino schreef:
sobel schreef:Explosies in het heelal KUNNEN onzichtbaar zijn ja, daarnaast raken dingen erg snel uit zijn baan, en dat object van 5 tot 8 kilometer doorsneede, ik verwacht dat dat een stofschijf is, en waarom ze zo snel weer een andere kant op gaan, explosies of simpelweg botsingen..

beetje kort door de bocht om te zeggen dat deze - in mijn ogen meest voor de hand liggende - theorie uit de lucht is gegrepen.

Afbeelding
Botsende objecten in de 'ruimte'
Dit is niet wat je ziet op de beelden van de Nasa, dus...
niet exact nee..
Dan klopt jouw verklaring toch niet?
Mike Torino
Lid

sobel
Lid

Bericht door sobel »

hoezo niet? laat mij dan eerst zien waar ik mezelf tegenspreek...

en met de opmerking ''niet exact nee..'' wil ik enkel zeggen dat niet elke botsing standaart eruitziet, dingen kunnen rare vormen aanemen in de ruimte..
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Eric
Lid

Bericht door Eric »

Mike Torino schreef:
Eric schreef:Ik geloof het pas als ik het met me eigen ogen gezien heb.
Net zoals al die ooggetuigen verslagen, alles is anders. Of die mensen die zogenaamd door een ufo zijn opgezogen en onderzocht zijn door aliens. En al die ufo's hebben de klassieke ronde vorm: een schotel. Als er aliens bestaan, laat er dan maar is eentje aan mij zien.
Je vergeet de sigaarvormige objecten die ook over de hele wereld worden gezien.

http://www.youtube.com/watch?v=Yeh6D_omj-g

De dag zal nog wel komen dat je ze ziet. En we hebben het hier overigens over door mensen(duitsers) gemaakte objecten.
Dat ding beweegt als een vliegje, en waarom landen die dingen dan nooit? Of komen daar de graancirkels van volgens jou? Die sigaarvormige objecten kunnen net zo goed een cirkel zijn die je van het zij-aanzicht ziet. Maar al die 1000-en van de die filmpjes zijn al ontmaskerd, vaak gebruiken ze meest simpele technieken. Benodigdheden: Visdraad, stukje karton, zilverpapier en spelen maar.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
sobel
Lid

Bericht door sobel »

ook word een nieuw speeltje alla de X-ufo gebruikt:) heb dit meerdere malen gehoord
Mike Torino
Lid

sobel schreef:hoezo niet? laat mij dan eerst zien waar ik mezelf tegenspreek...

en met de opmerking ''niet exact nee..'' wil ik enkel zeggen dat niet elke botsing standaart eruitziet, dingen kunnen rare vormen aanemen in de ruimte..
Jouw foto toont een botsing van galaxien, dat is heel wat anders als meteorieten of kometen die op elkaar botsen zoals jij eerder al verklaarde. Je vergelijking klopt niet. En je hebt geen verklaring gegeven waarom je geen explosie ziet bij lichtgevende objecten die met elkaar botsen en zo van koers wisselen.

En waarom pulseren sommige objecten?

Waarom zijn ze schijfvormig?

En als er werkelijk zoveel rotzooi om de aarde zweeft, zouden de ruimtevaarders hun voertuig niet beter moeten beschermen tegen inslagen?
Mike Torino
Lid

Eric schreef:
Mike Torino schreef:
Eric schreef:Ik geloof het pas als ik het met me eigen ogen gezien heb.
Net zoals al die ooggetuigen verslagen, alles is anders. Of die mensen die zogenaamd door een ufo zijn opgezogen en onderzocht zijn door aliens. En al die ufo's hebben de klassieke ronde vorm: een schotel. Als er aliens bestaan, laat er dan maar is eentje aan mij zien.
Je vergeet de sigaarvormige objecten die ook over de hele wereld worden gezien.

http://www.youtube.com/watch?v=Yeh6D_omj-g

De dag zal nog wel komen dat je ze ziet. En we hebben het hier overigens over door mensen(duitsers) gemaakte objecten.
Dat ding beweegt als een vliegje, en waarom landen die dingen dan nooit? Of komen daar de graancirkels van volgens jou? Die sigaarvormige objecten kunnen net zo goed een cirkel zijn die je van het zij-aanzicht ziet. Maar al die 1000-en van de die filmpjes zijn al ontmaskerd, vaak gebruiken ze meest simpele technieken. Benodigdheden: Visdraad, stukje karton, zilverpapier en spelen maar.
Nou dan laat maar eens zien dat jij in staat bent mij om de tuin te leiden.

Maar om even op de graancirkels terug te komen.
Zou jij zoveel geld uitgeven voor een geintje?
http://www.youtube.com/watch?v=kri989mR0S8
sobel
Lid

Bericht door sobel »

over de sterren ik citeer letterlijk ''meerdere botsingen op comologische afstand'' staat in een subonderdeel sterren/kometen.

daarnaast wacht ik al de gehele discussie op een antwoord, HOE concludeer je dat die 'vliegende schotels' Buitenaardse intilligentie bevatten.. er is maar een soort buitenaardse intilligentie bekend en dat is van 1 cellige bacterien op Mars, en zelfs daar zijn ze nog niet 100% zeker van.
sobel
Lid

Bericht door sobel »

en graancirkels, studenten hebben laatst een graancirkel gemaakt in de vorm van een firefox logo... en dat was een gigantisch ding..
Mike Torino
Lid

Hier is trouwens ook nog een interessant gegeven dat mars ooit bewoond was en dat er een link is tussen de aarde en mars.

http://video.google.de/videoplay?docid= ... 70937384&q

Greetz, Mike
Mike Torino
Lid

sobel schreef:over de sterren ik citeer letterlijk ''meerdere botsingen op comologische afstand'' staat in een subonderdeel sterren/kometen.

daarnaast wacht ik al de gehele discussie op een antwoord, HOE concludeer je dat die 'vliegende schotels' Buitenaardse intilligentie bevatten.. er is maar een soort buitenaardse intilligentie bekend en dat is van 1 cellige bacterien op Mars, en zelfs daar zijn ze nog niet 100% zeker van.
http://www.youtube.com/watch?v=ILINaU3e ... ed&search=
Eric
Lid

Bericht door Eric »

Laatst zeker die documentaire niet gezien over graancirkels op National Geographic? Je moest is weten hoeveel geld mensen stoppen in een grapje. Netzoals dit, zeker ook door ufo's gedaan?:
Afbeelding
Firefox from space :lol:
Kortom: ik geloof geen bal van die aliens en UFO's.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Mike Torino
Lid

Eric schreef:Laatst zeker die documentaire niet gezien over graancirkels op National Geographic? Je moest is weten hoeveel geld mensen stoppen in een grapje. Netzoals dit, zeker ook door ufo's gedaan?:
Afbeelding
Firefox from space :lol:
Kortom: ik geloof geen bal van die aliens en UFO's.
Grapjassen zoals deze(de foto's van "the making off" ken ik ook al)
bemoeilijken alleen maar serieus onderzoek en dragen ertoe bij dat jij alles gelooft wat de mainstream media jou voorspiegelt.
sobel
Lid

Bericht door sobel »

Mike Torino schreef:
sobel schreef:over de sterren ik citeer letterlijk ''meerdere botsingen op comologische afstand'' staat in een subonderdeel sterren/kometen.

http://www.youtube.com/watch?v=ILINaU3e ... ed&search=
1 wetenschapper tegen heeel veel anderen?

maar we hebben het nu over ufo's, niet over bacterien op mars.
Plaats reactie