Duitse UFO's! Bestaan ze, of niet?

Militaire eenheden, politieke organisaties en hun wapentuig
Willem ter Haar
Lid
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

UFO betekent toch in het Nederlands Ongeïndentificeerd Vliegend Object? Had zowel Engeland als Duitsland dan niet van zulk soort vliegtuigen?
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Nee, want het gaat bij ongeïdentificeerd niet alleen om het toestel maar ook om de herkomst.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Willem ter Haar
Lid
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Als jij niet weet wat je ziet vliegen dan weet je toch ook de herkomst er niet van? Dan zie je toch een UFO?
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Arjen
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Ik ben het met willem eens.
Zo heb ik ook ooit eens een UHO gezien....
Het was een ongeïdentificeerd hoppend object....
Groter dan een kikker en kleiner dan een kangaroe...
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Peter
Lid
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Arjen schreef:Ik ben het met willem eens.
Zo heb ik ook ooit eens een UHO gezien....
Het was een ongeïdentificeerd hoppend object....
Groter dan een kikker en kleiner dan een kangaroe...
:lol: Arjen strikes again!
Daar is 'ie weer!
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Willem ter Haar schreef:Als jij niet weet wat je ziet vliegen dan weet je toch ook de herkomst er niet van? Dan zie je toch een UFO?
Yep, maar als er hele grote kruizen cq. sterren cq. rozetten op staan is de herkomst van het onbekende toestel volkomen duidelijk.
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
FELIX
Lid

Bericht door FELIX »

Harro schreef:
Willem ter Haar schreef:Als jij niet weet wat je ziet vliegen dan weet je toch ook de herkomst er niet van? Dan zie je toch een UFO?
Yep, maar als er hele grote kruizen cq. sterren cq. rozetten op staan is de herkomst van het onbekende toestel volkomen duidelijk.
Maar misschien zijn ze wel zo slim dat niet te doen.
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

"Misschien" is geen argument. Ken jij vliegtuigen van de geallieerden of Duitsers die niet als zodanig herkenbaar waren, noem ze me dan. Volgens mij is het niet voeren van dergelijke kentekens een schending van het oorlogsrecht. Daar is niets slim aan.

Tot op het eind van de oorlog hadden de Duitse toestellen kruizen en swastikas en de sterren op de Amerikaanse toestellen werden naar het eind van de oorlog alleen maar groter en groter.
FELIX
Lid

Bericht door FELIX »

Harro schreef:"Misschien" is geen argument. Ken jij vliegtuigen van de geallieerden of Duitsers die niet als zodanig herkenbaar waren, noem ze me dan. Volgens mij is het niet voeren van dergelijke kentekens een schending van het oorlogsrecht. Daar is niets slim aan.

Tot op het eind van de oorlog hadden de Duitse toestellen kruizen en swastikas en de sterren op de Amerikaanse toestellen werden naar het eind van de oorlog alleen maar groter en groter.
Ik weet ook dat ze herkenningstekens hadden :evil: Maar het lijkt me logisch dat ze hun eigen vliegtuigen met zo'n speciale vorm ook zonder herkenningstekens kunnen herkennen, en waarschijnlijk hadden de andere landen niet zulke vliegtuigen, dus ontstaat er bij de Duitsers in ieder geval geen verwarring of het inderdaad hun vliegtuig is wat daar aankomt. En het zou nog beter zijn als de andere landen het vliegtuig zonder herkenningstekens niet kunnen herkennen, maar waarschijnlijk zouden ze toch wel denken dat het Duits was.

Conclusie: De herkenningstekens zijn voor de moffen niet nodig, en dat het tegen de regels is kan hun denk ik niks schelen, als het toch een geheim, bijzonder vliegtuig is, wat de indruk van iets onherkenbaars moet wekken.
Groeten R.

FELIX
Lid

Bericht door FELIX »

FELIX schreef:
Harro schreef:"Misschien" is geen argument. Ken jij vliegtuigen van de geallieerden of Duitsers die niet als zodanig herkenbaar waren, noem ze me dan. Volgens mij is het niet voeren van dergelijke kentekens een schending van het oorlogsrecht. Daar is niets slim aan.

Ik weet ook dat ze herkenningstekens hadden :evil: Maar het lijkt me logisch dat ze hun eigen vliegtuigen met zo'n speciale vorm ook zonder herkenningstekens kunnen herkennen, en waarschijnlijk hadden de andere landen niet zulke vliegtuigen, dus ontstaat er bij de Duitsers in ieder geval geen verwarring of het inderdaad hun vliegtuig is wat daar aankomt. En het zou nog beter zijn als de andere landen het vliegtuig zonder herkenningstekens niet kunnen herkennen, maar waarschijnlijk zouden ze toch wel denken dat het Duits was.

Conclusie: De herkenningstekens zijn voor de moffen niet nodig, en dat het tegen de regels is kan hun denk ik niks schelen, als het toch een geheim, bijzonder vliegtuig is, wat de indruk van iets onherkenbaars moet wekken.
of is het nu weer hen inplaats van hun?? :evil:
Groeten R.

marloes
Lid

Bericht door marloes »

UFOS bestaan, lees de definitie van de afkorting en je zult zien dat je niet kunt zeggen dat ze niet bestaan...
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Het gaat alleen specifiek over Duitse ufo's juffrouw Marloes.
FELIX
Lid

Bericht door FELIX »

Harro schreef:Het gaat alleen specifiek over Duitse ufo's juffrouw Marloes.
Yes me'm
Groeten R.

Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Een "Duitse ufo" is dus feitelijk een contradictie: als we weten dat de ufo Duits is hebben we een identificatie en vervalt de u. Het is dan gewoon een fo, eventueel een ifo.
marloes
Lid

Bericht door marloes »

Precies, ufos bestaan, duitse vliegtuigen waarvan we niet alles weten zijn geen ufos.
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
Plaats reactie