Duitse UFO's! Bestaan ze, of niet?

Militaire eenheden, politieke organisaties en hun wapentuig
Plaats reactie
Eric
Lid

Bericht door Eric »

Mike Torino schreef:
Eric schreef:Laatst zeker die documentaire niet gezien over graancirkels op National Geographic? Je moest is weten hoeveel geld mensen stoppen in een grapje. Netzoals dit, zeker ook door ufo's gedaan?:
Afbeelding
Firefox from space :lol:
Kortom: ik geloof geen bal van die aliens en UFO's.
Grapjassen zoals deze(de foto's van "the making off" ken ik ook al)
bemoeilijken alleen maar serieus onderzoek en dragen ertoe bij dat jij alles gelooft wat de mainstream media jou voorspiegelt.
Pffff, al die graancirkels zijn door mensen gemaakt. En dan zou die ene net door Buitenaardse Aliens gemaakt zijn. Ik blijf er niet in geloven totdat ik er 1 voor me neus heb.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Mike Torino
Lid

Bericht door Mike Torino »

sobel schreef:
Mike Torino schreef:
sobel schreef:over de sterren ik citeer letterlijk ''meerdere botsingen op comologische afstand'' staat in een subonderdeel sterren/kometen.

daarnaast wacht ik al de gehele discussie op een antwoord, HOE concludeer je dat die 'vliegende schotels' Buitenaardse intilligentie bevatten.. er is maar een soort buitenaardse intilligentie bekend en dat is van 1 cellige bacterien op Mars, en zelfs daar zijn ze nog niet 100% zeker van.
http://www.youtube.com/watch?v=ILINaU3e ... ed&search=
1 wetenschapper tegen heeel veel anderen?

maar we hebben het nu over ufo's, niet over bacterien op mars.
En wat is met het bewezen feit dat mars vol ligt met kunstmatige structuren, wat overigens ook bij de Verenigde Naties bekend is?
Reageert ESA in dat clipje daarom zo afwijzend tegenover een vooraanstaande wetenschapper(zie de discussie aan het begin)?
De bewijzen zijn overduidelijk:
http://video.google.de/videoplay?docid= ... 70937384&q
En hier nog meer bewijs dat er veel meer leven op mars is als alleen een paar bacterieen in de bodem:
http://www.marsanomalyresearch.com/evid ... tation.htm
En kom nu niet aan dat deze foto's fake zijn, ze stammen van de nasa.
Eric
Lid

Bericht door Eric »

Mensen zoeken al zolang naar leven in de ruimte, als het al gevonden in waarom weet dan haast niemand ervan?
Sander Hoenjet
Lid

Bericht door Sander Hoenjet »

Omdat het niet intelligent is?
Als mensen het over buitenaardse wezens hebben denkt men meestal aan intelligente wezens met grote hoofden.
Charly1975
Lid

Bericht door Charly1975 »

Hé ik heb GEEN groot hoofd !!!! :x
We're fools to make war
On our brothers in arms

(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Mike Torino
Lid

Eric schreef:Mensen zoeken al zolang naar leven in de ruimte, als het al gevonden in waarom weet dan haast niemand ervan?
Misschien willen bepaalde mensen niet dat jij dat weet. Doe jezelf het alsjeblief aan en kijk deze twee uur durende persconferentie op http://www.disclosureproject.org . Kijk, dat "waarom" wordt altijd meteen in de pot van complottheorien gegooid, waarom? Waarom beginnen de meeste mensen spontaan te lachen bij het woordje ufo in plaats van serieus onderzoek te doen, want dit heeft sinds de 60er jaren niet meer plaatsgevonden.(Project-Sign, -Grudge, -Blue Book) En we weten toch zeker allemaal dat Amerika ALTIJD de waarheid spreekt, net als de chemische wapens in Irak en het geval in Roswell.

En in heel veel gevallen zijn het ook "buitenaardsen" die eruit zien net als jij en ik. Vaak worden de Greys(met dat grote hoofd) aangeduid als werkers van "the Nordic Type". Lees de verklaringen van ontvoeringslachtoffers maar door(google keywords: John E. Mack, Bud Hopkins). In sommige kringen beweren ze zelfs dat deze greys "biorobots" zijn, die een produkt van genetische manipulatie door de "nazi's" met hun Flugscheiben zijn. Maar daar heb ik ook zo mijn vraagtekens bij.

Greetz, Mike
Eric
Lid

Bericht door Eric »

Ik blijf het niet geloven tot ik er 1 ziet, jij of iemand anders kan me niks wijs maken.
Charly1975 schreef:Hé ik heb GEEN groot hoofd !!!! :x
_/-\o- Komt Charly weer, hahaha
Mike Torino
Lid

Eric schreef:Ik blijf het niet geloven tot ik er 1 ziet, jij of iemand anders kan me niks wijs maken.
Charly1975 schreef:Hé ik heb GEEN groot hoofd !!!! :x
_/-\o- Komt Charly weer, hahaha
Ik vind het erg jammer dat je niet de moeite hebt genomen die persconferentie te bekijken en daarmee aantoont net als Sobel niet open staat voor andere meningen buiten je eigen mening. Zoals ik al aan Sobel vroeg; Ooit gehoord van "Narrow Minded"? Er zitten zeggen en schrijven 7 minuten tussen mijn antwoord en de jouwe daarna, een teken dat je je er echt mee bezig hebt gehouden. Maarja, als jij zegt dat UFO's en Flugscheiben niet bestaan zal dat wel kloppen.
Darryl
Lid

Bericht door Darryl »

Het heelal is ontzettend groot, er al heus wel ergens buitenaards leven wonen. Dat moet haast wel denk ik. Er zullen heus wel meer zonnestelsels zijn die hetzelfde zijn als het onze.

Dit is ongeveer hetzelfde als al die geestenfoto's en filmpjes. Er worden zoveel filmpjes nagemaakt...Het zou trouwens spoken op een nonnenkerhof bij ons in het bos. Ik heb er dus een nacht doorgebracht en helemaal niets gezien... Ik geloof pas iets als ik het met eigen ogen heb gezien. Er zullen heus wel ''aliens'' bestaan maar of ze zo ''massaal'' ons zonnestelsel bezoeken?? Nee, ik heb er nog nooit eentje of iets ufo-achtigs gezien, dus denk het niet.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Eric
Lid

Bericht door Eric »

Darryl schreef:Het heelal is ontzettend groot, er al heus wel ergens buitenaards leven wonen. Dat moet haast wel denk ik. Er zullen heus wel meer zonnestelsels zijn die hetzelfde zijn als het onze.

Dit is ongeveer hetzelfde als al die geestenfoto's en filmpjes. Er worden zoveel filmpjes nagemaakt...Het zou trouwens spoken op een nonnenkerhof bij ons in het bos. Ik heb er dus een nacht doorgebracht en helemaal niets gezien... Ik geloof pas iets als ik het met eigen ogen heb gezien. Er zullen heus wel ''aliens'' bestaan maar of ze zo ''massaal'' ons zonnestelsel bezoeken?? Nee, ik heb er nog nooit eentje of iets ufo-achtigs gezien, dus denk het niet.
Zo denk ik er dus ook over.
sobel
Lid

Bericht door sobel »

Ik ken het woord Narrow Minded zeer zeker wel, enkel is het jammer dat deze discussie meer over bijverwanten gaan en niet meer direct over het fenomeen UFO's.

ik heb enkel wat vragen voor je:

1: wat is volgens jou een ufo, mischien dat enkele onduidelijkheden uit de wereld geholpen kunnen worden, als we beiden weten waar we het over hebben.

2: explosies zijn niet altijd te zien, evenals de kracht die bij botsende objecten te zien is, waarvan dan alsnog niet geloven/niet reageren op deze theorie?

3: Ik neem aan dat je de zaak roswell kent, waarom zegt het leger dat het ging om een neergestorte weerballon? wat hadden ze te vrezen? in mijn ogen dat het om project Mogul te verduisteren was, het zou immers niet goed uitkomen als openbaar werd gemaakt dat amerika bezig was om op grote hoogte geheime sovjetatoomproeven te detecteren.

velen vragen zullen nog volgen, enkel vind ik dit wel even genoeg.

Met vriendelijke groeten

Sobel
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Mike Torino
Lid

Eric schreef:
Darryl schreef:Het heelal is ontzettend groot, er al heus wel ergens buitenaards leven wonen. Dat moet haast wel denk ik. Er zullen heus wel meer zonnestelsels zijn die hetzelfde zijn als het onze.

Heeft Hitler volgens jullie gedachtengang dan wel bestaan? Niemand van ons heeft hem ooit ontmoet en we kennen hem alleen van foto's en films, maar die kunnen net als alle ufo filmpjes vervalst zijn.
En die mensen die hem persoonlijk kenden moet je net zo serieus nemen als die mensen die een UFO gezien hebben. Jullie geloven het toch pas als het voor jullie neus gebeurd dus toch "Narrow Minded".
Alleen willen geloven wat jullie willen geloven, daar draait het zich bij jullie om en niet om de inhoud want daar nemen jullie de moeite niet voor.
Mike Torino
Lid

sobel schreef:Ik ken het woord Narrow Minded zeer zeker wel, enkel is het jammer dat deze discussie meer over bijverwanten gaan en niet meer direct over het fenomeen UFO's.

ik heb enkel wat vragen voor je:

1: wat is volgens jou een ufo, mischien dat enkele onduidelijkheden uit de wereld geholpen kunnen worden, als we beiden weten waar we het over hebben.

2: explosies zijn niet altijd te zien, evenals de kracht die bij botsende objecten te zien is, waarvan dan alsnog niet geloven/niet reageren op deze theorie?

3: Ik neem aan dat je de zaak roswell kent, waarom zegt het leger dat het ging om een neergestorte weerballon? wat hadden ze te vrezen? in mijn ogen dat het om project Mogul te verduisteren was, het zou immers niet goed uitkomen als openbaar werd gemaakt dat amerika bezig was om op grote hoogte geheime sovjetatoomproeven te detecteren.

velen vragen zullen nog volgen, enkel vind ik dit wel even genoeg.

Met vriendelijke groeten

Sobel
1.UFO heb je in dit draadje zelf al 5 keer uitgelegd.

2.Jouw vergelijk met op ekaar botsende galaxien slaat nergens op en bied net als jouw overige verklaringen geen uitkomst op de beelden die in "Evidence the Case for Nasa UFO's" worden getoond.

3.Wat betreft Roswell ben je niet op de laatste stand:
a:Het eerste bericht van het leger was dat er een ufo(flying Saucer) was neergestort.
b:dit werd de volgende dag vervangen door een weerballon terwijl de mensen van de enigste legerbasis ter wereld waar atoombommen(daar laat je geen gekken op letten) stonden opgeslagen dagelijks met weerballonnen te doen hadden en dus verdomde goed wisten hoe zo'n ding eruit zag.
c:in 1992 werd de weeerballon vervangen door crashtest dummys in het toen gepubliceerde "Roswell-Report"
d:Major Jesse Marcel(!!!) die als tweede op de crashsite was heeft in een engelse Channel 4 documentaire net als zijn zoon en anderen verklaard dat het buitenaards is wat ze daar toen gevonden hebben.
e:Discovery heeft recentelijk een documentaire uitgegeven waarin nieuw bewijs geleverd word. Op een van de foto's waar Jesse Marcel en General Ramey poseren met de weerballon is een dokument te zien wat Ramey in zijn hand heeft en aangezien de originele foto bewaard is gebleven hebben ze een deel van dat dokument kunnen ontcijferen.
Deze tekstfragmenten duiden er ook op dat er iets anders is gevonden als "Project Mogul".

Nog meer vragen? :?

Greetz, Mike
sobel
Lid

Bericht door sobel »

Mike Torino schreef:
Eric schreef:

Heeft Hitler volgens jullie gedachtengang dan wel bestaan? Niemand van ons heeft hem ooit ontmoet en we kennen hem alleen van foto's en films, maar die kunnen net als alle ufo filmpjes vervalst zijn.
En die mensen die hem persoonlijk kenden moet je net zo serieus nemen als die mensen die een UFO gezien hebben. Jullie geloven het toch pas als het voor jullie neus gebeurd dus toch "Narrow Minded".
Alleen willen geloven wat jullie willen geloven, daar draait het zich bij jullie om en niet om de inhoud want daar nemen jullie de moeite niet voor.
hitler is menselijk.. (zijn daden onmenselijk)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Mike Torino
Lid

sobel schreef:
Mike Torino schreef:
Eric schreef: Zo denk ik er dus ook over.
hitler is menselijk.. (zijn daden onmenselijk)
Ik geloof het pas als ik hem voor mijn neus zie, ook al is het maar een mens. Er is zelfs geen lijk van Hitler, dus hoe kun je nu beweren dat hij werkelijk heeft bestaan?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door Mike Torino op 24 aug 2006, 09:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie