Ik wil weten wat JIJ als ufo ziet, wat ik zelf vind heb ik al diverse malen toegelicht, HOE zie jij een ufo, Hoe denk jij dat hij eruit ziet, en mischien nog belangrijker Waar zouden ze vandaan moeten komen, dit zal wel het een en ander ophelderen.Mike Torino schreef:
1.UFO heb je in dit draadje zelf al 5 keer uitgelegd.
dan denk ik dat jij op dit moment niet op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen, laatst (ongeveer 3 á 3 weken geleden) was er een zeer interessante documantaire op Discovery channel, daarbij werden diverse ''mysteries'' omrent 'ufo's' ontraffeld, Daar werd ook verteld na aanleiding van de meest bekende beelden, dat het hier ging om OF het licht van de shuttle zelf, of om botsende kometen of ander afval, die door botsing of kleine explosies in het heelal uit zijn baan kan raken, net vroeg je mij trouwens waarom spaceshuttles dan niet extra stevig zijn o.i.d., dan is het mischien een goed idee ooit eens een spaceshuttle van dichtbij te gaan bekijken, als iets zijn stevigheid niet had, kon het ook al onmogelijk de ruimte in worden geschoten, maar dat terzeide.Mike Torino schreef:2.Jouw vergelijk met op ekaar botsende galaxien slaat nergens op en bied net als jouw overige verklaringen geen uitkomst op de beelden die in "Evidence the Case for Nasa UFO's" worden getoond.
Ik ben redelijk op de hoogte van Roswell, enkel heb ik er niet alles bij vermeld, waaronder punt D, mijn excuses.Mike Torino schreef:3.Wat betreft Roswell ben je niet op de laatste stand:
a:Het eerste bericht van het leger was dat er een ufo(flying Saucer) was neergestort.
b:dit werd de volgende dag vervangen door een weerballon terwijl de mensen van de enigste legerbasis ter wereld waar atoombommen(daar laat je geen gekken op letten) stonden opgeslagen dagelijks met weerballonnen te doen hadden en dus verdomde goed wisten hoe zo'n ding eruit zag.
c:in 1992 werd de weeerballon vervangen door crashtest dummys in het toen gepubliceerde "Roswell-Report"
d:Major Jesse Marcel(!!!) die als tweede op de crashsite was heeft in een engelse Channel 4 documentaire net als zijn zoon en anderen verklaard dat het buitenaards is wat ze daar toen gevonden hebben.
e:Discovery heeft recentelijk een documentaire uitgegeven waarin nieuw bewijs geleverd word. Op een van de foto's waar Jesse Marcel en General Ramey poseren met de weerballon is een dokument te zien wat Ramey in zijn hand heeft en aangezien de originele foto bewaard is gebleven hebben ze een deel van dat dokument kunnen ontcijferen.
Deze tekstfragmenten duiden er ook op dat er iets anders is gevonden als "Project Mogul".
er is dus iets anders gevonden, en er is weer een lopende zaak, erg interessant. ik heb de documantaire niet gezien, dus zal je moeten geloven op je woord (wat ik ook doe.) maar heb je genoeg bewijs aan een papiertje wat toevallig op een foto staat? wat stond er in dat document?
is daar een probleem mee? of sta je niet open voor een discussie?Mike Torino schreef:Nog meer vragen?![]()
Greetz, Mike
Sobel