Duitse UFO's! Bestaan ze, of niet?

Militaire eenheden, politieke organisaties en hun wapentuig
Mike Torino
Lid

Bericht door Mike Torino »

sobel schreef:
en een Haunebu is een vliegtuigproject geweest, het heeft enkel een schotel vorm! dus direct een ufo?
Sorry Sobel daar zit je weer verkeerd, het was het Schriever/Habermol Flügelrad ofwel RfZ-7 dat een schotelvormig vliegtuigproject was.
De Haunebu is juist de onconventioneel aangedreven Flugscheibe, dus op basis van antizwaartekrachtgeneratoren.
Afbeelding
sobel
Lid

Bericht door sobel »

kan ik niet opmaken uit je afbeelding, of ik moet er glad overheenlezen.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
panzerman
Lid

Bericht door panzerman »

en een Haunebu is een vliegtuigproject geweest, het heeft enkel een schotel vorm! dus direct een ufo?[/quote]

Je leest niet goed wat ik getypt heb,ik typte/bedoelde dat ik geen Haunebu heb gezien maar een Ufo ,dus iets anders,als ik het herkend had was het geen UFO meer voor mij maar een IFO! :wink: .
En wat de vernietiging van zoveel mensen betreft,zeg ik zo,ze moeten ergens gebleven zijn al die mensen die afgevoerd zijn ,en mij lijkt ook het meest voor de hand liggende dat die mensen daar in die kampen gestorven en vermoord of wat dan ook zijn,maar waarom haal je dit er nu bij ,dit staat helemaal los van Haunebu Flugscheiben en UFO/IFO ?
Whats ure point? :?
AwArE
sobel
Lid

Bericht door sobel »

oke, dan begrijp ik je, en dat van de holocaust, dat was enkel een voorbeeld met wat er nog in de archieven schuilt, en dat er best info kan staan over die naziprojecten. het heeft uiteraard niets met deze discussie te maken, enkel een verheldering dat er nog WEL vanalles in de archieven zit :), daarbij zie ik ook welleens dingen in de lucht, die ik niet kan verklaren, maar er zijn zoveel mogenlijkheden, ik denk dat de laatste stap dan dat ''buitenaardse leven'' zou moeten zijn.. waar halen ze de materialen vandaan? daar uit de grond... hebben ze soms fabrieken staan? of nog beter, waar komen ze zelf vandaan :). maar we hebben het nogsteeds over naziufo's, lijkt me het beste om het topic niet al te warrig te maken, het enkel over die dingen te hebben.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Darryl
Lid

Bericht door Darryl »

Mike Torino schreef:
Eric schreef:
Darryl schreef:Het heelal is ontzettend groot, er al heus wel ergens buitenaards leven wonen. Dat moet haast wel denk ik. Er zullen heus wel meer zonnestelsels zijn die hetzelfde zijn als het onze.

Dit is ongeveer hetzelfde als al die geestenfoto's en filmpjes. Er worden zoveel filmpjes nagemaakt...Het zou trouwens spoken op een nonnenkerhof bij ons in het bos. Ik heb er dus een nacht doorgebracht en helemaal niets gezien... Ik geloof pas iets als ik het met eigen ogen heb gezien. Er zullen heus wel ''aliens'' bestaan maar of ze zo ''massaal'' ons zonnestelsel bezoeken?? Nee, ik heb er nog nooit eentje of iets ufo-achtigs gezien, dus denk het niet.
Zo denk ik er dus ook over.

Heeft Hitler volgens jullie gedachtengang dan wel bestaan? Niemand van ons heeft hem ooit ontmoet en we kennen hem alleen van foto's en films, maar die kunnen net als alle ufo filmpjes vervalst zijn.
En die mensen die hem persoonlijk kenden moet je net zo serieus nemen als die mensen die een UFO gezien hebben. Jullie geloven het toch pas als het voor jullie neus gebeurd dus toch "Narrow Minded".
Alleen willen geloven wat jullie willen geloven, daar draait het zich bij jullie om en niet om de inhoud want daar nemen jullie de moeite niet voor.
Ik bedoel natuurlijk dat ik dat alien en geesten gedoe pas geloof als ik geest/alien heb gezien. :wink: . Maar hoe weet je zo zeker dat je een ufo hebt gezien? Het kan toch ook iets anders zijn? Van Hitler bestaat tenminste fatsoendelijk bewijs dat hij bestaan heeft.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
panzerman
Lid

Bericht door panzerman »

Die GEHEIME projecten werden van begin stilgehouden en echt niet naar buiten gelaten,in tijd van totale oorlog waar het Reich zich toen in begaf/begeeft verberg je zon dingen "Grundlich"lijkt me.Toch?
En Geesten{VERSCHIJNING} en Aliens{BUITENAARDSLEVEN} zijn toch wel verschillende items ook lijkt me.
Misschiens was Hitler wel een AlienGeestverschijning die met Napoleon een weddenschap had afgesloten om Rusland in te nemen?!LOL.
Waarom doen mensen zo sceptisch tegen dingen waar ze bang voor zijn?
AwArE
Darryl
Lid

Bericht door Darryl »

Als zelfs experts en professoren niet zeker zijn van buitenaards leven op aarde, waarom jullie dan wel?
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
panzerman
Lid

Bericht door panzerman »

Omdat ik het een ignorante gedachte vindt {typisch menselijk} om te denken dat we alleen in het universum zijn.
En ik zei niet dat ik er zeker van ben dat Aliens de Aarde bewonen,ik zei dat ze de Aarde zekers bezoeken,ik denk niet dat een andere beschaving zich thuis zal voelen op een planeet die Atmosferisch en wie weet wat nog meer vervuild is.
En zoals zovelenzeggen Ïk geloof het pas als ik het gezien heb" ik heb het gezien.
AwArE
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Jij hebt aliens gezien?
Hoe zagen ze eruit?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
panzerman
Lid

Bericht door panzerman »

Volgens mij hebben veel mensen problemen met lezen of het verwerken van een text,ik zeg niet dat ik een Alien gezien heb,ik zeg dat ik een UFO gezien heb 2x.
AwArE
Darryl
Lid

Bericht door Darryl »

Wat heb je gezien? Waar heb je het gezien? Hoe weet je zeker dat het iets buitenaards was en niet gewoon een zappelin o.i.d?

(edit) Je was me net voor dodo. :wink:
panzerman
Lid

Bericht door panzerman »

[quote="Darryl"]Wat heb je gezien? Waar heb je het gezien? Hoe weet je zeker dat het iets buitenaards was en niet gewoon een zappelin o.i.d?

(edit) Je was me net voor dodo. :wink:[/

Laat ik nou niet nog eens zin hebben in nutteloze argumenten,van mensen die er toch alleen maar mee lachen. :lol: dus ik ga jullie niets meer vertellen hierover dan wat ik al eerder heb gedaan. :wink:
AwArE
Darryl
Lid

Bericht door Darryl »

Nou, ik vind het niet echt nutteloos. Je zegt dat je 2 keer een ufo hebt gezien. Hoe weet je zeker dat het een UFO was? Zag je iets wat je niet kende? Leek het op een vliegendeschotel? Was het een lichtbol? Waneer zag je het, 's nachts of overdag? Ik heb nog nooit zoiets gezien, dus ik ben wel benieuwd naar wat je nu precies zag. :wink:
panzerman
Lid

Bericht door panzerman »

Nou nog een keer dan,pff
Zomer 2005 in juni ergens ongeveer 01.15.
Zittend in onze visboot aangelegd aan veerpont Lomm-Lottum.
Al kijkende naar de overkant hangt in een seconde tijd een iets op ongeveer 100 150 meter van ons af boven de Maas aan de Lommse kant wat van lichtgroen naar lichtblauw.
In een oogwenk vliegt-zweeft of wat dan ook het een 100 meter verder daar veranderd het nog een keer van kleur en zosnel als het kwam was het ook weer weg.
Geen geluid te horen helemaal stil.
We waren ook diep onder de indruk en zijn nog een tijdje blijven zitten maar hebben daarna niets meer van dit gezien.
Zo dat is wat ik heb gezien.
AwArE
Darryl
Lid

Bericht door Darryl »

Hmm, dat is inderdaad een vreemd object

http://www.ufoplaza.nl/modules.php?name ... &ppid=2514

Wel een boel meldingen...en dat alleen maar in de maand juni! Ik blijf het vreemd vinden...
Plaats reactie