Duitse UFO's! Bestaan ze, of niet?

Militaire eenheden, politieke organisaties en hun wapentuig
seabee
Lid

Bericht door seabee »

FELIX schreef:
Harro schreef:Het gaat alleen specifiek over Duitse ufo's juffrouw Marloes.
Yes me'm
Het is "yes ma'm" Ik kon het niet laten :evil:
CAN DO
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Heren,
Enigma zat er niet heel ver naast met zijn bewering dat de F-86 Sabre gebaseerd was op Duitse ontwerpen uit WO2. De Sabre is ontstaan uit de FJ-1 Fury, een prototype straaljager van NAA (North American Aviation, wier eerste model een daverend succes was, de P-51 Mustang) voor de US Navy. Deze had rechte vlegels (haaks op de romp) gelijk de P-51. Toen kreeg NAA buitgemaakte duitse aerodinamische testresultaten in handen, met als voornaamste punt de vleugels in V-vorm (naar achteren), die we uiteraard kennen van o.a. de ME-262. Hierdoor veranderden zij het ontwerp met de romp van de FJ-1 als basis, en de Sabre was het directe gevolg.

cavanaughflightmuseum.com
Paul Siemons
Lid

Bericht door Paul Siemons »

Hallo,

Voor Harro;aansluitend bij vorige poster; lees het boek " Jet planes of the Third Reich vol.I" eens door.
Daar kan je zien wat de geallieerden allemaal gedistilleerd hebben van Duitse ontwerpen.

Mvg,

Paul Siemons
Paul Siemons
Lid

Hallo,
Nog even O.T.

Nu begeef ik mij op (zéér) glad ijs in verband met het voeren door de Duitsers van Swastika's en/of Balkenkruisen op hun buitgemaakte toestellen en schending van het oorlogsrecht.
Er zou een verhaal de ronde doen dat bij sommige bommenwerperraids op Duitsland er zich een B-17 bij de vloot zou gevoegd hebben met (uiteraard) Amerikaanse kentekens.
Dit zou een door de Duitsers buitgemaakt toestel zijn geweest opererend bij KG 200.

Mvg,

Paul Siemons
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Boek heb ik niet. Over de inhoud kan ik dus helmaal niets zeggen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Sbf., het verschil is dat Enige schreef dat de Sabre zelf een gejat Duits ontwerp was.
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Opgeheven account 1427

Enigma :wink:

En nee, dat is inderdaad niet zo... "gebaseerd op" en "superieure vlieg-eigenschappen dankzij" zijn wél van toepassing :)
Eric
Lid

Bericht door Eric »

ik heb er een foto van effe zoeken en uploaden

http://img286.echo.cx/my.php?image=naziufo6xy.jpg
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Opgeheven account 1427

Whahaha... Volgens mij is dat vliegtuig dat ze gemaakt hebben voor "Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark" ... 100% fantasie dus!
Paul Siemons
Lid

Hallo,

Effe wakker worden: UFO??

Dat is een middenstuk van een Horten Ho IX (of Go229) niets meer of minder.

Deze ligt ergens in "storage " in een amerikaans (dacht het Smithsonian)

museum.

Kijk hier maar even:
http://www.ipmsstockholm.org/magazine/1 ... l_hoix.htm

Mvg,

Paul Siemons
Michael_Wittmann
Lid

Bericht door Michael_Wittmann »

Conclusie:

De Duitse UFO is hetzelfde als het monster van lochness en een geest of wat dan ook...?
Michael
Lid
Contacteer:

Bericht door Michael »

Haunebu
Lid
Lid

Bericht door Haunebu »

Hallo,

met groot plezier heb ik deze thread gelezen, wat is er in Nederland toch maar weinig bekend over de echte Wunderwaffen. In de normale geschiedschrijving zijn het altijd de V1, V2 en de eerste straaljagers, maar de werkelijke Wunderwaffen waren toch met zekerheid de "Flugscheibe"
Mijn interesse ligt namelijk bij deze Flugscheiben. Maar waarom word de Horten nooit getoond? Misschien omdat in 1947 deze Hortens zijn gezien door Kenneth Arnold in de buurt van Mount Rainier?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de Amerikanen maar jatten...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De gebroeders Horten zijn overigens niet naar de VS gegaan, zij zijn geemigreerd naar Zuid-Amerika. Toevallig dat daar veel Nazi's heen zijn gevlucht. Maarja dat zijn nog de conventionele vliegtuigen. Er heeft tegelijkertijd ook nog een andere ontwikkeling plaatsgevonden, die van een andere techniek, een andere aandrijving, kortom Wunderwaffe.

Dit persbericht is online terug te vinden in het archief van de NYT (14-12-1944)!!!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Beide foto's zijn uit 1952, boven George Adamski, VS en zijn Venusianen en onder Stephen Darbyshire uit Engeland.

Afbeelding
Op de bewerkte fotoplaat die Adamski op een van zijn ontmoetingen had afgegeven en later heeft teruggekregen toont sumerische schrifttekens en een hakenkruis. Adamski's Co-writer was Desmond Leslie, toevallig een neef van Winston Churchill, vandaar dat Adamski's bezoek van Venus kwam!

Afbeelding

Afbeelding
Foto van een contact uit de 90er jaren, een zekere Adrian uit Florida mocht mee en heeft deze foto van een basis in Brazilie gemaakt.

Meer info's:
http://www.unglaublichkeiten.com

Groetjes, Haunebu
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Dit is een bekende truc: er waren Horthen dus dan was er ook Hanebu. Wat mensen elke keer weer negeren is dat er geen SS-Entwicklungsstelle IV heeft bestaan.
Haunebu
Lid
Lid

Bericht door Haunebu »

Harro schreef:Dit is een bekende truc: er waren Horthen dus dan was er ook Hanebu. Wat mensen elke keer weer negeren is dat er geen SS-Entwicklungsstelle IV heeft bestaan.
Niet alleen Haunebu's, ook Andromeda-Geräte, die sigaar van 130 meter die ook regelmatig word gezien over de hele wereld. Er zijn genoeg bewijzen die het bestaan van deze Flugscheiben bevestigen. En wat is met die krantenartikelen uit die tijd, Foo-Fighters bijvoorbeeld. Er bestaan zoveel verhalen over de gebeurtenissen omtrent de WO II, maar een ding is zeker, ze hebben deze dingen gebouwt. Ben je gebruiker van Emule of Shareaza dan zoek maar eens naar de volgende documentaires:
"The Real Flying Saucers"

"UFO, das Dritte Reich schlägt zurück, Unglaublichkeiten"

"UFO, Geheimnisse des Dritten Reiches"

Groetjes, Haunebu
Plaats reactie