Duitse UFO's! Bestaan ze, of niet?
-
- Lid
- Contacteer:
harro: misschien moet je je wat meer openstellen voor dit soort dingen. haunebu: misschien moet je niet alles geloven wat je hoort.
@harro: dat documenten uit prive-verzamelingen overal vandaan kunnen komen maken ze nog niet (allemaal) waardeloos.
maar kan je ons een document tonen van een geheim project van de duitsers uit wo2? uit een goed, betrouwbaar archief (ik denk het wel, maar dit is ff voor de goede orde). ik geloof zelf niet in duitse ufo's, zelfs niet in ufo's in het algemeen...
@harro: dat documenten uit prive-verzamelingen overal vandaan kunnen komen maken ze nog niet (allemaal) waardeloos.
maar kan je ons een document tonen van een geheim project van de duitsers uit wo2? uit een goed, betrouwbaar archief (ik denk het wel, maar dit is ff voor de goede orde). ik geloof zelf niet in duitse ufo's, zelfs niet in ufo's in het algemeen...
- Harro
- Lid
Deze discussie zie ik al tien jaar op allerlei fora voorbijkomen. Op Feldgrau, AHF, onlangs nog op Stiwot en nu hier weer als voortzetting van een oude discussie over dit onderwerp. En al die tij geeft niemand een antwoord op de simpele vraag: waarom zijn er in het Bundesarchiv en in de nara geen documenten over SS-Entwicklungsstelle IV en waarom geven Führerliste en Dienstalterliste geen betrokken SS-officieren. Zodra daar eens een serieus antwoord op komt stel ik mij weer open. Maar mij proberen af te schepen met gewoon wat namen is niet alleen dom, het is een belediging. Hoe debiel denkt Hanaubu dat we zijn?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
-
- Lid
Nou Harro, je hebt je huiswerk redelijk gedaan. Deze mensen zijn de grondleggers geweest van de Thule-Gesellschaft waar uit de VRIL-Gesellschaft is voortgekomen. Er zijn ook geen schriftelijke bewijzen waarin het bevel staat 6.000.000 joden te vergassen.
http://www.exterminationist.com/50reasonsnew.html
En er is één persoon die met grote zekerheid met de ontwikkeling van de Flugscheiben had te maken.

"Die Alten werden kommen, die Jungen zu bewahren."
Zo Proos, ik heb mijn zegje gedaan, ban me maar weer!
Groetjes, Haunebu
http://www.exterminationist.com/50reasonsnew.html
En er is één persoon die met grote zekerheid met de ontwikkeling van de Flugscheiben had te maken.

"Die Alten werden kommen, die Jungen zu bewahren."
Zo Proos, ik heb mijn zegje gedaan, ban me maar weer!
Groetjes, Haunebu
-
- Lid
http://www.disclosureproject.org (PERSCONFERENTIE KIJKEN!!! BEVAT OOK AANWIJZINGEN VOOR DE FLUGSCHEIBEN!!!)gamer0004 schreef: ik geloof zelf niet in duitse ufo's, zelfs niet in ufo's in het algemeen...
En mocht je Client zijn bij Shareaza, Edonkey of Emule;
THE SECRET NASA TRANSMISSIONS
EVIDENCE, THE CASE FOR NASA UFO'S
Groetjes, Haunebu
-
- Lid
- Contacteer:
als je goed naar (andere) documentaires kijkt zal je zien dat dat soort dingen vaak rationeel te verklaren zijn (weerballonnen etc.). Hoewel ik JUIST denk dat er wel buitenaardse wezens zijn (want het heelal is zó groot, dat moet gewoon wel), maar ik denk A.: niet dat ze in vliegende schotels vliegen, want ze zijn niet aerodynamisch en ook op andere punten onpraktisch en B.:dat ze waarschijnlijk niet op aarde komen omdat het heelal juist zo groot is, en de levensomstandogheden ideaal moeten zijn. dit zonnestelsel valt af, dus het kan alleen de dichtsbijzijnde ster zijn, welke enkele lichtjaren van ons af ligt. verder is er misschien een project geweest naar een vliegtuig/helicopter met een andere vorm maar dan weet ik zeker dat daarbij geen aliens betrokken waren.
kan je mij trouwens vertellen waarom je bent geband? (of hoe heet dat?)
kan je mij trouwens vertellen waarom je bent geband? (of hoe heet dat?)
- Bart M.
- Lid
http://www.luft46.com/fw/ta183-i.htmlvincent schreef:dan kan je net zo goed zeggen dat de MiG-15 een Duits ontwerp is
The modified Ta 183 first flew on December 30, 1947 and in May 1948 was ordered into production as the MIG 15
Dictators die, like all men.
- Bart M.
- Lid
Er is wel degelijk een schotelvormig vliegtuig geweest dat ook nog eens gevlogen heeft. 300 meter om precies te zijn. Het gaat hier om de BMW Flügelrad V1. Deze vloog in eind augustus, begin september 1943 op het vliegveld Prag/Kbely. Eigenaardige is dat de eerste keer dat een "vliegende schotel" gezien werd in het Amerika van 1947 met in de nabijheid een vliegveld waar experimentele vliegtuigen getest werden. Ik persoonlijk denk dat het gaat om versies van de BMW Flügelrad, getest door de Amerikanen en dat het niet gaat om "ruimtewezens".
Vergelijk de BMW Flügelrad met ons huidige beeld van een vliegende schotel:
http://www.luftarchiv.info/flugscheiben/bmw.htm
Vergelijk de BMW Flügelrad met ons huidige beeld van een vliegende schotel:
http://www.luftarchiv.info/flugscheiben/bmw.htm
Dictators die, like all men.
- sobel
- Lid
- Bart M.
- Lid
- bomber_nander
- Lid
- sobel
- Lid
aan kleurplaten hebben we nietsbomber_nander schreef:vliegtuigufoachtig ding
hoezo oorlogs? mss wel een ter land ter zee en in de lucht fabricatie!
alien?
erg vage foto, kan ook een beeldje zijn, zelfs een bom ofzo! daar komt bij dat de schaduw van de rechterpersoon veel vager is dan die van het middenfiguur... fotossoep?
area 51
weer een vage foto? extra bronnen bij deze foto
ufo
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- Charly1975
- Lid
Dit is weldegelijk een (experimenteel) vliegtuig van de Duitsers geweest. Je kunt er zelfs een bouwpakket van kopen (ik dacht van Revell)
Ik kan helaas even niet op het type komen...maar ik zoek even verder voor je! Dus geen ..ter land..ter zee...en in de lucht....

We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
- Charly1975
- Lid
Jij trok het bestaan van het toestel in twijfel toch ?
Van (Duitse) UFO's weet ik niets...ik volg de discussie maar half....maar ik vond het nu wel even nodig om te reageren
Ik zit me gek te denken over het type.....shit...dat kan ik dus niet hebben he....weet ik iets...kan ik er niet op komen

Van (Duitse) UFO's weet ik niets...ik volg de discussie maar half....maar ik vond het nu wel even nodig om te reageren

Ik zit me gek te denken over het type.....shit...dat kan ik dus niet hebben he....weet ik iets...kan ik er niet op komen

We're fools to make war
On our brothers in arms
On our brothers in arms
- sobel
- Lid