Duitse UFO's! Bestaan ze, of niet?

Militaire eenheden, politieke organisaties en hun wapentuig
Plaats reactie
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Gegeven: 54 keer
Ontvangen: 96 keer

Duitse vliegende schotels

Bericht door asjemenou »

Mike Torino schreef:Volgens mij bestaan ze hoor! Iedereen mag denken wat ie wil, maar ik geloof toch wel dat de duitsers toen al zover waren. Een aantal maanden geleden ben ik toevallig op jullie website dit thema tegengekomen en aangezien ik mij voor UFO's interesseer leek het me wel interessant deze kwestie eens nader te onderzoeken. Er blijkt toch redelijk wat videomateriaal op het internet te staan wat toch zeer verbazingwekkend is.
Net wat je zegt, iedereen mag geloven wat hij denkt over dit thema. Persoonlijk geloof ik niet zo in dit verhaal. Alles wat in de oorlog is gebeurt is al tot in details bekend en gepubliceerd. Waarom zouden oud SS'ers of weet ik wie dan ook nog steeds zwijgen over één of ander onderzoeksproject van de Nazi's? Tijdens de oorlog waren de Duitsers geen domme jongens maar hun technologie van toen is toch inmiddels al achterhaalt? Destijds was de V2 raket science fiction maar vandaag de dag schiet zelfs de Hezbollah soortgelijke raketten af. Waarom vliegen er vandaag de dag dan nog steeds geen Haunebu's rond?
Het aantal mensen die de oorlog bewust hebben meegemaakt en er nog over kunnen vertellen wordt steeds minder. Des te meer neemt de mythevorming over dit soort onderwerpen toe.
Je hebt ons inderdaad nogal wat Internetlinks met videomateriaal over dit thema gestuurd. Ik heb ze bekeken maar ik raak er niet van onder de indruk. Ik vind veel beweringen en bewijsvoeringen uit de Internetlinks nogal vaag. Veel van deze trucage opnamen zijn trouwens eenvoudig te maken. Een voorbeeld; Neem een glasplaat en plak hier een afbeelding van een UFO of een Haunebu of wat dan ook op. Fotografeer of film door de glasplaat heen met de UFO in beeld. Bij voorkeur met een groothoeklens zodat alles in beeld scherp word. Desnoods met wat tegenlicht om de UFO wat details te geven. Wil je de UFO laten "vliegen" tijdens een filmopname vraag dan of dat iemand de glasplaat voor je wil bewegen.
Rednas
Lid

Bericht door Rednas »

Het is maar wat je een UFO noem, ik geloof wel in de vliegende schotel van de Duitsers. Ook hadden ze een heleboel andere zeer vreemde vliegtuigen. 1 van de leukste dingen over WO2 vind ik dan ook de Wunderwaffen.
Mike Torino
Lid

Bericht door Mike Torino »

Hallo Asjemenou,

Ten eerste, Raketten zoals de V1 en V2 worden tegenwoordig als de "Wunderwaffen" genoemd, maar deze raketten waren geen Wunderwaffe. Raketten waren in die tijd al redelijk normaal.

Afbeelding

De Duitsers waren op het gebied van vliegtuigen ook al een stuk verder:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Toen kwamen de Amerikanen:
Afbeelding

Ten tweede, waarom je deze technologie niet in het dagelijks leven tegenkomt? http://www.disclosureproject.org kan je daar een antwoord op geven, doe jezelf dat plezier en kijk de persconferentie. Die duurt wel bijna 2 uur, maar het loont zich. Tevens gaan er veel geruchten de ronde dat de duitsers nog steeds oorlog voeren met Amerika en Rusland zoals bij "Operation High Jump" in 1947. In sommige kringen voeren ze het ontbreken van een vredesverdrag met Duitsland ook als bewijs aan.
Er is zelfs een gerechtelijk oordeel dat het derde Rijk op papier nog steeds bestaat en NIET gekapituleerd heeft.

En ten derde, ja er zijn een heleboel fakes, maar het zou wel erg toevallig zijn dat mensen over de hele wereld hetzelfde model zouden gebruiken om een fake UFOfoto te maken zonder internet, zonder televisie. Zo is er Adamski in Amerika en Stephen Darbyshire uit Engeland die in de 50er jaren hetzelfde object hebben gefotografeerd.
Afbeelding

Waarom we in de media weinig horen over UFO's in het algemeen is omdat dit thema hand in hand gaat met "Free Energy" ofwel "Zero Point Energy" iets wat het monetaire systeem de nek om zou draaien.
Je gelooft het ook niet als ik zeg dat je een auto op water kunt laten rijden, maar toch is het zo:
http://www.youtube.com/watch?v=2czE_HNWl3Q

http://www.youtube.com/watch?v=AGj3qXH12-E

http://www.youtube.com/watch?v=FbvWkzdfVj0

Groetjes, Mike
sobel
Lid

Bericht door sobel »

maar je vergeet 1 ding, het mag de naam UFO niet dragen!, de geheimzinnigheid word in verband gebracht met ufo's, net als de vorm van het toestel..
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Mike Torino
Lid

sobel schreef:maar je vergeet 1 ding, het mag de naam UFO niet dragen!, de geheimzinnigheid word in verband gebracht met ufo's, net als de vorm van het toestel..
Je noemt zoiets dan toch "IFO" = Identified Flying Oject
Maar voor diegenen die niet weten dat ze duits zijn blijft het wel een UFO.

Greetz, Mike
asjemenou

Duitse UFO's

Bericht door asjemenou »

Mike Torino schreef: Toen kwamen de Amerikanen:
Afbeelding

Ten tweede, waarom je deze technologie niet in het dagelijks leven tegenkomt? http://www.disclosureproject.org kan je daar een antwoord op geven, doe jezelf dat plezier en kijk de persconferentie. Die duurt wel bijna 2 uur, maar het loont zich. Tevens gaan er veel geruchten de ronde dat de duitsers nog steeds oorlog voeren met Amerika en Rusland zoals bij "Operation High Jump" in 1947. In sommige kringen voeren ze het ontbreken van een vredesverdrag met Duitsland ook als bewijs aan.
Er is zelfs een gerechtelijk oordeel dat het derde Rijk op papier nog steeds bestaat en NIET gekapituleerd heeft.
De foto's die jij laat zien van de Duitse straalvliegtuigen zijn mij bekend. Ik vind het nog steeds geen vliegende schotels maar goed. Ook is het wel bekend dat de Amerikanen en ook de Russen na de oorlog Duitse technologie hebben gebruikt in het ontwikkelen van hun straalvliegtuigen e.d. Zonder Werner von Braun zouden de Amerikanen nooit op de maan hebben gestaan. Ik neem aan dat bovenstaande foto een vergelijking moet zijn tussen de 2 vliegtuigen. Een ieder die een beetje overweg kan met Photoshop o.i.d. weet hoe kinderlijk eenvoudig dit inzetten is van het bovenste vliegtuig incl. de schaduw.

Die link over die persconferentie vind ik echt onzin. Ik ben mijn hele leven al geïnteresseerd in WOII. Ik heb er vele boeken over gelezen. Veel oorlogsmusea bezocht. Ook vele lezingen over de oorlog bijgewoond o.a. van mensen die écht wel hun levenswerk van een bepaald onderwerp hebben gemaakt. Ik heb nog nooit één van deze mensen horen spreken over Duitse UFO's en een nog steeds voortdurende oorlog met Duitsland. Ik hou mij liever bezig met dit soort bewezen feiten.
De Duitsers hebben in mei 1945 gecapituleerd, zowel aan de westelijke Geallieerden als aan de Russen. Een nog steeds voortdurende oorlog tussen Duitsland enerzijds en Rusland en Amerika anderzijds geloof ik dus ook niet zo.
Maar zoals al reeds eerder gezegd, geloof wat je wilt geloven.
sobel
Lid

Bericht door sobel »

Mike Torino schreef:
sobel schreef:maar je vergeet 1 ding, het mag de naam UFO niet dragen!, de geheimzinnigheid word in verband gebracht met ufo's, net als de vorm van het toestel..
Je noemt zoiets dan toch "IFO" = Identified Flying Oject
Maar voor diegenen die niet weten dat ze duits zijn blijft het wel een UFO.

Greetz, Mike
daar maak je een fout, als we een buitenaards object zouden zien, zouden zeer velen zeggen dat het een UFO is, terwijl er altijd mensen zijn die weten wat het is.. daarnaast kon een dergelijk toestel ook landen of worden onderschept door de vijand, dan lijkt het me dat je de piloot ziet van dat duits toesteld en hij waarschijnlijk geen alien masker zal dragen, dus ik blijf erbij, dat er een verschil zit tussen een vliegende schotel en een ufo
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008

Bericht door Auke »

Mike Torino schreef:Ten eerste, Raketten zoals de V1 en V2 worden tegenwoordig als de "Wunderwaffen" genoemd, maar deze raketten waren geen Wunderwaffe.
De V-1 was geen raket, maar een vliegende bom.
Mike Torino schreef:Raketten waren in die tijd al redelijk normaal.
Eh, nee. De Duitsers waren hun tijd ver vooruit.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
screamingeagle90
Lid

Bericht door screamingeagle90 »

Die ufo's lijken me sterk maar ik wou evengoed wel willen weten welke krachtbron ze zouden gebruiken, ik neem aan geen motor van een Zündapp wehrmachtsgespann 8)
''Aufstehen, Zuruck in die gräber, Der ruckzug aus Montfort is irtumlich gegeben''
screamingeagle90
Lid

Bericht door screamingeagle90 »

Paul Siemons schreef:Hallo,

Effe wakker worden: UFO??

Dat is een middenstuk van een Horten Ho IX (of Go229) niets meer of minder.

Deze ligt ergens in "storage " in een amerikaans (dacht het Smithsonian)

museum.

Kijk hier maar even:
http://www.ipmsstockholm.org/magazine/1 ... l_hoix.htm

Mvg,

Paul Siemons
De schrijver zegt bij de foto's dat de swatsikas waarschijnlijk niet origineel zijn.

Looking at the same part of the aircraft from the rear. The author suspects that the swastikas were not a part of the original paint scheme.

Dit lijkt me ook erg onlogisch want ik denk dat de lak wegfikt als je die straalmotoren aanzet :?
''Aufstehen, Zuruck in die gräber, Der ruckzug aus Montfort is irtumlich gegeben''
Timothy
Lid

Duitse ifo`s.

Bericht door Timothy »

Hai,

Ik denk idd dat de duitsers met soorte vliegtuigen als ufos bezig waren..
Maar.. Ik denk niet de ze ze hebben kunnen inzetten.
Omdat ze waarschijnlijk geeneens opkonden stijgen en vliegen.. :roll:
Maar.. Waarschijnlijk als ze inzet baar waren.. Dan waren het gewoon de ultieme oorlogs wapens.. Omdat ze geen voorkant of achterkant hadden! :roll:
Maarja.. We zullen waarschijnlijk nooit weten..
Want er zullen altijd wel mensen zijn die zeggen dat het wel waar is en ook altijd mensen die zeggen dat het niet waar is.. 8)
''De mens wordt niet groot door eerzucht,
Maar door wat hij ontdekt.''
asjemenou

Horten HO IX

Bericht door asjemenou »

Wel een mooi vliegtuig, de Horten HO IX (Go229). Zonde dat dat toestel zo weg ligt te roesten in één of ander magazijn. Ik ben lang geleden eens in in het Smithsonian geweest maar ik kan mij niet herinneren dat ze daar zo'n Horten in de getoonde collectie hadden staan. Wel hadden ze er een Messerschmitt 262.
Mike Torino
Lid

@Timothy,

Het probleem met de antizwaartekracht-aandrijving was da je een eigen zwaartekrachtveld opwekt waarin de "Flugscheibe" in "opgesloten" zit. Zou je dan met een kanon of iets schieten dan zou het projectiel afketsen en meer schade aan hun zelf aanrichten. Stel je voor je staat in een kist van kogelvrij glas en je gooit een staaf dynamiet naar je vijand die buiten staat. :roll: Daarom waren deze flugscheiben niet als wapen inzetbaar.

Maar er zijn veel aanknopingspunten die er op duiden dat deze groep van wetenschappers, flugscheiben en onderzeeboten zich nog voor het einde van WO2 in Argentinie, Brazilie en Antarctica hebben afgezet. Voor de kust van Zuid-Amerika werd zelfs nog een duitse onderzeeboot in 1947(!!!) onderschept. Ook "Operation High Jump" heeft zijn eigenaardigheden. 4000 manschappen, een vliegdekschip en tig andere marineschepen die voor een "geologische expeditie" naar Antartica gingen. Hierover doen zich de wildste verhalen de ronde, een russische documentaire laat zelfs vermeende beelden van gevechten tussen de duitsers en de amerikanen zien. En dan zijn er nog gekken die beweren dat de aarde hol is, dat de binnenkant van de aarde ook bewoond wordt en dat Admiraal Byrd per ongeluk de ingang ervan ingevlogen is.
:lol: :lol: :lol: :?

@asjemenou, volgens mij zijn er toch wat meer van gebouwd, kijk hier maar eens even:
http://artemodus.de/horten/
Opvallend vind ik het vergelijk met de "UFO"sighting van Kenneth Arnold, die objecten die hij gezien heeft lijken verdomd veel op die Hortens. Kenneth was overigens de eerste breed in de pers verschenen "Sighting".

Afbeelding
Kenneth Arnold met een illustratie van zijn ervaring

Greetz, Mike
Mike Torino
Lid

Re: Duitse UFO's

Beste Asjemenou, ik moest toch nog even het een en ander toelichten:
asjemenou schreef: De foto's die jij laat zien van de Duitse straalvliegtuigen zijn mij bekend. Ik vind het nog steeds geen vliegende schotels maar goed.

Ik heb de Horten naar voren gehaald omdat veel mensen niet willen geloven dat hij echt heeft bestaan, sommige geloven dat het een decorobject uit Hollywood is. De foto was overigens om te vergelijken.
asjemenou schreef:Ook is het wel bekend dat de Amerikanen en ook de Russen na de oorlog Duitse technologie hebben gebruikt in het ontwikkelen van hun straalvliegtuigen e.d. Zonder Werner von Braun zouden de Amerikanen nooit op de maan hebben gestaan.
Inderdaad, op een aantal vlakken wel ja.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de maanlanding, nou daar heb ik ook zo mijn twijfels over, wat daar nu werkelijk gaande was.
http://video.google.de/videoplay?docid= ... astronauts
http://video.google.de/videoplay?docid= ... id+we+moon
http://video.google.de/videoplay?docid= ... id+we+moon
asjemenou schreef:Die link over die persconferentie vind ik echt onzin.
Ieder voor zich hoor, maar ik vind het meer dan niet belachelijk als er meer da 400 ex-NASA, ex-CIA, ex-FBI, Ex-Army -medewerkers etc. etc die bereid zijn ONDER EED voor het amerikaanse Congres een belastende verklaring tegen de amerikaanse staat willen afleggen inzake het UFO-phenomeen. http://www.disclosureproject.org
asjemenou schreef:Ik ben mijn hele leven al geïnteresseerd in WOII. Ik heb er vele boeken over gelezen. Veel oorlogsmusea bezocht. Ook vele lezingen over de oorlog bijgewoond o.a. van mensen die écht wel hun levenswerk van een bepaald onderwerp hebben gemaakt. Ik heb nog nooit één van deze mensen horen spreken over Duitse UFO's en een nog steeds voortdurende oorlog met Duitsland. Ik hou mij liever bezig met dit soort bewezen feiten.
Men's best kept secret...
Als je onderzoek doet naar UFO's zul je er snel achter komen dat UFO's een hogere status hebben wat betreft geheimhouding dan nucleare wapens.

asjemenou schreef:De Duitsers hebben in mei 1945 gecapituleerd, zowel aan de westelijke Geallieerden als aan de Russen. Een nog steeds voortdurende oorlog tussen Duitsland enerzijds en Rusland en Amerika anderzijds geloof ik dus ook niet zo.
Maar zoals al reeds eerder gezegd, geloof wat je wilt geloven.
Zoek het maar op in het archief, dit is echt:
Das Bundesverfassungsgericht hat dies mit Urteil vom 31.07.1973 bestätigt:

„Es wird daran festgehalten, dass das deutsche Reich den Zusammenbruch 1945 überdauert hat und weder mit der Kapitulation noch durch die Ausübung fremder Staatsgewalt in Deutschland durch die Alliierten noch später untergegangen ist; es besitzt nach wie vor Rechtsfähigkeit, ist allerdings als Gesamtstaat mangels Organisation nicht handlungsfähig. Die BRD ist nicht „Rechtsnachfolger“ des Deutschen Reiches.“

(Urteile 2 Bvl.6/56, 2 BvF 1/73, 2 BvR 373/83; BVGE 2,266 (277); 3, 288 (319ff; 5.85 (126); 6, 309, 336 und 363)

En die oorlog schijnt toch gaande te zijn...
http://www.disclosureproject.org

Greetz, Mike
gamer0004
Lid
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

is er hier nu nog steeds een discussie over? even over dat "mensen zonder tv..." ja, ze hadden geen tv, maar wat dacht je van de krant? en als mensen een plaatje zien van zo'n ding gaan ze als ze een spannend verhaal willen vertellen of een foto willen faken dat natuurlijk ook gebruiken; want het wordt meteen met een ufo geassocieerd en als het op een vreemd vliegtuig zou lijken (het is veel logischer dat aliens daarin zouden vliegen) zou iedereen denken dat het gewoon een experimenteel vliegtuig is...
Plaats reactie