Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
seabee schreef:Waarom koop je geen BOB rubberen garand in Ciney. Of je koop de kolf en hand beschermers.
Wat bedoel e met een BOB rubberen garand in Ciney seabee?
Grtz,
Jelle
Voor BoB hebben ze rubberen Garands gemaakt en die worden nu verkocht. Deze lagen op Ciney op een kraam voor €250,-. Ik heb er nog mee in me handen gestaan en moet zeggen dat het er erg goed uitziet. Ik zat nog te twijfelen maar hier mag je het niet hebben dus heb ik het niet gedaan.
Heb extra in de richter geen gaatje geboord, omdat het hout dan splijtte (al 2 keer gebeurt
Misschien een tip voor dat gaatje. Als je nu eens probeert eerst een gaatje te boren en dan pas de rest weg vijlt/ zaagd (ik weet niet hoe je het gedaan hebt) misschien dat het dan lukt? Of heb je het zo geprobeerd?
seabee schreef:Waarom koop je geen BOB rubberen garand in Ciney. Of je koop de kolf en hand beschermers.
Wat bedoel e met een BOB rubberen garand in Ciney seabee?
Grtz,
Jelle
Voor BoB hebben ze rubberen Garands gemaakt en die worden nu verkocht. Deze lagen op Ciney op een kraam voor €250,-. Ik heb er nog mee in me handen gestaan en moet zeggen dat het er erg goed uitziet. Ik zat nog te twijfelen maar hier mag je het niet hebben dus heb ik het niet gedaan.
Heb extra in de richter geen gaatje geboord, omdat het hout dan splijtte (al 2 keer gebeurt
Misschien een tip voor dat gaatje. Als je nu eens probeert eerst een gaatje te boren en dan pas de rest weg vijlt/ zaagd (ik weet niet hoe je het gedaan hebt) misschien dat het dan lukt? Of heb je het zo geprobeerd?
Was misschien wel een goed idee, maar ik ga het nu niet meer veranderen.
@ Seabee: Bedankt
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Ik heb nu al een keer eerder gevraagd of iemand de afmetingen van een 1928 thompson heeft, maar nu heb ik er ook een foto bij van de afmetingen die'k er bij wil hebben.
Die van Michiel is IDD ERG!!! ERG!!!! MOOI!!!, maar dan moet ik tog zeggen dat het een spannende strijd tussen de ruberen word als ie mooi is ge-airbrushed.
1) Een fotocopie van een wapens vergroten tot het schaal 1:1 is
(lengte maten uit een wapenboek) een aardig betrouwbare manier.
Wel een goede haarscherpe foto nemen.
2) Er een lenen en van de lastige onderdelen met siliconen rubber een mal maken en de houten onderdelen eventueel op een beurs los kopen.
Wel duurder en intensiever. maar mits goed van kleur perfect.
Zo slecht is de Nederlandse wapenwetgeving nu ook weer niet.
Je mag een geweer hebben, zonder vergunning, mits hij op een bepaalde manier onschadelijk is gemaakt. In de praktijk betekent dit een dichtgelaste loop, op enkele plaatsen doorboord en een volledig dichtgelast vuurmechanisme.
De exacte details zijn bij het ministerie van justitie op te vragen.
Een interessante uitzondering vormen trouwens pistolen. Die zijn alleen toegestaan zonder vergunning als ze in langszijde dwars door midden zijn gezaagd.