Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vandaag was er in Zetten een Oldtimer dag, vanwege dat Zetten 1000 jaar bestaat. Wij waren daar ook vertegenwoordigd met een paar voertuigen uit onze vereniging. Nu stonden daar heel erg veel mooie oude voertuigen. Tractors, militaire voertuigen, vrachtwagens, personen auto's enzo. Maar er was toch 1 zijspan die wij wel heel erg appart vonden aangekleed. Nu zou ik graag van jullie willen weten wat jullie van dit voertuig vinden.
De combinatie is grijs terwijl het embleen, de Windhund, van een divisie is die alleen na 1943 bestond.
Overigens, wat is het nut van zoveel scheppen?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Harro schreef:
5 graven sneller dan 1
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Maar gezien de lading op de duosit waren er maximaal twee man aan boord. Die zie ik niet met vijf scheppen graven
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
De combinatie is grijs terwijl het embleen, de Windhund, van een divisie is die alleen na 1943 bestond.
Ja als je zag wat die kerel allemaal op zijn motor had dan lag gewoon dubbel van het lachen. Engels, Brits, Duits, Us en Nederlands. Oorlogs en na-oorlogs. Zelf liep hij dan nog eens in een KL pak met ook weer uit vele landen uitrusting aan zijn koppel hangen.
Zie ook zijn Engelse nummerbord, daar achter hangt gewoon zijn Nederlandse nummerbord!?
Harro schreef: Die zie ik niet met vijf scheppen graven
Nee, oke. Twee man met vier scheppen, dat moet wel kunnen.
Één reserve schep.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Michael_Wittmann schreef:Met 5 scheppen kun je toch niet graven ik kan er maar met 1 hoogstens 2 met pijn en moeite:P
Ik zeg toch ook niet 5 per persoon!! Ik zeg 2 per persoon en 1 reserve!!
Neem dit allemaal alsjeblieft niet té serieus..
Het zou ook nog zo'n Russische of Chinese kopie van een BMW kunnen zijn, en ik denk eigenlijk dat dat het ook is. De eigenaar van een originele BMW zou meer aandacht besteden aan correcte aankleding.
earlymb schreef:Het zou ook nog zo'n Russische of Chinese kopie van een BMW kunnen zijn, en ik denk eigenlijk dat dat het ook is. De eigenaar van een originele BMW zou meer aandacht besteden aan correcte aankleding.
Grtn
David
Het zou best om een replica kunnen gaan. We konden ook zo snel geen WAA stempels vinden.