Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Harro schreef:Dus als je wil weten wat ik als betrouwbare bronnen zou aanmerken betreffende de batbombers: dat weet ik pas als ik deze bronnen ken. Maar ik denk dat het neerkomt op een aantal originele documenten die boven elke verdenking staan dat ze vals zijn. Dus geen vage pseudo-wetenschappelijke televisieprogramma's of sensatie boeken.
Maar vraag daar dan naar en niet naar mijn mening over bronnen in het algemeen.
Een mooie afsluiter van de bronnen-kwestie, een hele resem berichten die zelfs daar niet meer over gingen zijn verwijderd.
Skinner is een wereldberoemde gedragsdeskundige. Tijdens mijn studie vaak besproken. Maar tussen zijn theorie is natuurlijk geen daadwerkelijk bewijs voor interesse van het leger en voor het bestaan van serieuse experimenten.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Je zegt wel erg snel ""broodje aap verhaal" he?
Als ik kijk naar hoeveel zieke experimenten de Duitsers deden zou het me niks verbazen als er ook van dit soort dingen tussen zitten, wellicht deden de Amerikanen ook wel zo'n soort Experimenten.
Wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk is uitgevoerd maar ik geloof best dat ze ermee geexperimenteerd hebben!
LOL. Geloven is prima, maar ik zie liever bewijzen
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Nee, okay, Skinner kreeg inderdaad het leger niet warm voor zijn ideeen, en de beoogde raketten zijn nooit gebouwd of getest. Maar er waren wel prototypes van zijn geleidingsysteem door hem ontwikkeld.
This article was written by C.V. Glines, an award-winning aviation author and a member of Aviation History's editorial advisory board. For additional reading, try: Bat Bomb, by Jack Couffer, or The Shaping of a Behaviorist, by B.F. Skinner. This article was originally published in the May 2005 issue of Aviation History.
misschien kun je daar nog wat Bron materiaal uithalen.
Wat een logica trouwens: de Duitsers deden zieke experimenten, dus dan is het aannemelijk dat de Amerikanen met vleermuizen in de weer waren. Zucht
Harro schreef:Wat een logica trouwens: de Duitsers deden zieke experimenten, dus dan is het aannemelijk dat de Amerikanen met vleermuizen in de weer waren. Zucht
Nu weet ik waar Batman vandaan komt Hij is een genetisch gemanipuleerde floddermuis
Bring in the Hellcats! (M18 TDs) World War II - European Theater of Operations http://www.ww2-eto.com
*Zucht*
Bewijs het tegendeel maar!
Je leeft veel te veel in de moderne wereld en alles wat niet in deze(jouw) wereld past is dus onzin? Denk is verder dan dat. Elk land zocht toen een ultiem wapen waarmee ze weinig eigen slachtoffers maakten maar waarmee ze wel veel schade konden aanrichten aan vijandelijk kant, ik zeg niet dat ik dit geloof of dat het waar is maar het zou me niets verbazen als ik kijk wat voor uitvindingen/experimenten er wel allemaal niet gedaan zijn in de geschiedenis. Ik denk dan ook dat ze veel experimenten met dieren hebben gedaan en waarom zouden ze dit dan niet proberen. Ik zeg niet dat ik het geloof maar ik zeg tenminste niet meteen "broodje aap verhaal" en probeer het van hun kant te bekijken, verplaats je is in hun schoenen als onderzoeker bijvoorbeeld.
Dus je kunt wel zeggen "bron" en "bewijs" maar nu kunnen we het omdraaien, laat jij maar is zien, met goede bronnen en bewijzen dat dit een "broodje aap verhaal" is. Ik zeg niet dat ik het geloof maar ook niet dat ik het niet geloof omdat je gewoon nooit 100% kunt weten wat voor geheime experimenten er gedaan zijn!
Harro schreef:Wat een logica trouwens: de Duitsers deden zieke experimenten, dus dan is het aannemelijk dat de Amerikanen met vleermuizen in de weer waren. Zucht
Ik moet bewijzen dat ze iets niet deden terwijl niemand zinnige bewijzen kan leveren dat ze het wel deden? Dat is klinklare nonsens. Wat wil je zien, Amerikaanse contemporaine documenten waarin zwart of wit staat dat ze geen vleermuizen met bommen uitrustten? Kom nou toch. Echt, de vraag van de opponent omdraaien is echt de goedkoopste uitvlucht voor mensen die zelf geen argumenten meer hebben.
Dat ultieme wapen daar zochten de Amerikanen inderdaad naar en die vonden ze ook. Hiroshima en Nagasaki waren de treurige slachtoffers van dit ultieme wapen en dat waren geen vleermuizen.
Idd een atoombom, maar denk je dat ze dat meteen hebben uitgevonden? Nee, wie weet wat voor experimenten hieraan vooraf zijn gegaan, vertel nou is waarom zou dat zo'n onzin zijn? Heb jij die beesten onderzocht, hun gedrag bestudeert? Maar ik zie het al, deze discussie heeft geen zin, alles is in jou ogen toch "onzin" en "nonsens"
Stravers schreef: *Zucht*
Bewijs het tegendeel maar!
Je leeft veel te veel in de moderne wereld en alles wat niet in deze(jouw) wereld past is dus onzin? Denk is verder dan dat.
Nee, onwaarschijnlijke verhalen zijn in mijn ogen onzin tot iemand mij kan overtuigen met zinvolle argumenten. Maar die argumenten heb ik nog niet gezien.