Ik wil niet moderator spelen oid, maar begrijp je dat je zo een erg slechte intrede maakt op het forum? Populair wordt je er niet van en aangezien je 3 dagen lid bent...Untergang of das Boot schreef:inderdaad toevallig dit onderwerp niet gechekt.Harro schreef:Ik zal je dwaallicht maar even op gang helpen: http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?p=135660
Edit: zie pb, dit taalgebruik is hier niet gewenst
indeling duitse tanks
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- Darryl
- Lid
Als je zo gaat reageren, tja....Untergang of das Boot schreef:inderdaad toevallig dit onderwerp niet gechekt.Harro schreef:Ik zal je dwaallicht maar even op gang helpen: http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?p=135660
Edit: zie pb, dit taalgebruik is hier niet gewenst
Harro anders heeft wel gelijk.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
- Dodo
- Lid
Time-out..
Harro, spring niet meteen op de gast joh. Hijs 15. Zolang je maar duidelijk maakt dat bepaalde dingen niet kunnen. Je kan niet altijd een verklaring verwachten van iemand die nog wat jong is. (niet dati k zo oud ben...)
Harro, spring niet meteen op de gast joh. Hijs 15. Zolang je maar duidelijk maakt dat bepaalde dingen niet kunnen. Je kan niet altijd een verklaring verwachten van iemand die nog wat jong is. (niet dati k zo oud ben...)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
- Harro
- Lid
Maar Dodo, jij was toch de enige zeventienjarige van Nederland met grijs haar, twee kinderen, een buikje en een Walibi sticker op z'n auto?

De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
- Dodo
- Lid
Ai, je hebt me door.Harro schreef:Maar Dodo, jij was toch de enige zeventienjarige van Nederland met grijs haar, twee kinderen, een buikje en een Walibi sticker op z'n auto?![]()
Trouwens...
'was'
Oke, grijs haar, bierbuikje, keuters en een six flags sticker (geen walibi) op me auto. Ik leef nog hoor..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
- Harro
- Lid
- Dodo
- Lid
- Harro
- Lid