indeling duitse tanks

Militaire eenheden, politieke organisaties en hun wapentuig
Edgar
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Untergang of das Boot schreef:
Harro schreef:Ik zal je dwaallicht maar even op gang helpen: http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?p=135660
inderdaad toevallig dit onderwerp niet gechekt.
Edit: zie pb, dit taalgebruik is hier niet gewenst
Ik wil niet moderator spelen oid, maar begrijp je dat je zo een erg slechte intrede maakt op het forum? Populair wordt je er niet van en aangezien je 3 dagen lid bent...
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Darryl
Lid

Bericht door Darryl »

Untergang of das Boot schreef:
Harro schreef:Ik zal je dwaallicht maar even op gang helpen: http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?p=135660
inderdaad toevallig dit onderwerp niet gechekt.
Edit: zie pb, dit taalgebruik is hier niet gewenst
Als je zo gaat reageren, tja....
Harro anders heeft wel gelijk.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Time-out..
Harro, spring niet meteen op de gast joh. Hijs 15. Zolang je maar duidelijk maakt dat bepaalde dingen niet kunnen. Je kan niet altijd een verklaring verwachten van iemand die nog wat jong is. (niet dati k zo oud ben...)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Maar Dodo, jij was toch de enige zeventienjarige van Nederland met grijs haar, twee kinderen, een buikje en een Walibi sticker op z'n auto? :mrgreen: ;)
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Harro schreef:Maar Dodo, jij was toch de enige zeventienjarige van Nederland met grijs haar, twee kinderen, een buikje en een Walibi sticker op z'n auto? :mrgreen: ;)
Ai, je hebt me door.
Trouwens...
'was'
Oke, grijs haar, bierbuikje, keuters en een six flags sticker (geen walibi) op me auto. Ik leef nog hoor..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
Edgar
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Hahahah lol, maar alsnog, hij kan wat normaler reageren... en niet zulk taalgebruik gebruiken op een forum als dit.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

"Was" omdat ik dacht dat je je leven zou beteren ;)
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Harro schreef:"Was" omdat ik dacht dat je je leven zou beteren ;)
Hoe raak je die kinderen kwijt?
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Daar zijn mogelijkheden maar we zijn al zover off-topic :mrgreen:
Plaats reactie