Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dit is zeker interessant Jeroen! Ga er nog even goed voor zitten om het goed te lezen.
Geloof dat zelfs bij de Queen's Own Rifles wat ik re-enact ook soldaten zijn geweest die met een smock hebben rond gelopen. Zal het eens na vragen hoe het precies zit.
Nico Roelofs schreef:Dit is zeker interessant Jeroen! Ga er nog even goed voor zitten om het goed te lezen.
Geloof dat zelfs bij de Queen's Own Rifles wat ik re-enact ook soldaten zijn geweest die met een smock hebben rond gelopen. Zal het eens na vragen hoe het precies zit.
Afgelopen zaterdag was er wel iemand van de QOR met een smock.
Nico Roelofs schreef:Dit is zeker interessant Jeroen! Ga er nog even goed voor zitten om het goed te lezen.
Afgelopen zaterdag was er wel iemand van de QOR met een smock.
Ja QOR hebben ook met smocks gelopen ben ik inmiddels al achter. Ja die zaterdag in smock liep was Rob.