Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wat is jouw favoriete voertuig uit de wo2? Het mag in alle landen geproduceert zijn. Uiteraard mogen het er ooki meerdere zijn maar houd het wel beperkt .
Die van mij:
-De Duitse Schwimmwagen. Dit voertuigje was een Porsche van het type 166 met een volkswagen motor. Hij kon zich zowel op het land als in het water voortbewegen. Die dingen zijn echt zo gaaf!!! Ik vind ze echt heel appart!
Willys jeep: simpel maar effectief, ik vind het er gewoon stoer/mooi uitzien met die witte ster en al die letters enz, vind het wel iets hebben.
T34: Zeer effectief, was de enigste geallieerde tank die tegen de duitste tank was opgescheept. Door die simpele oplossing, de buitenkant schuin maken...
Laatst gewijzigd door Michiel M. op 07 jul 2005, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Norton 1G-H..
En altijd onder de indruk geweest van de Willys jeep sinds ik er ooit als klein ventje in mee mocht rijden..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ik weet niet of een vliegtuig hier ook als voertuig gezien word, maar in dat geval de B-17. Zo niet, ga ik ook voor de Willys. De Willys is altijd wel ergens goed voor en ziet er gewoon stoer uit.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.