Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Van de T-35 zware tank zijn tussen 1933 en 1939 61 stuks geproduceerd. De tank had vijf geschutskoepels; een 76,2mm kanon, twee 45mm kanonnen en drie machinegeweren. De tank was bijna 10 meter lang en 3,5 meter hoog. Toch was de ruimte binnenin erg krap en had de chauffeur alleen zicht recht vooruit en een beetje links.
word een 10 meter lang voertuig niet zo in de pan gehakt ??maar met 5 kanonnen erop..... ik zou erva nbang worden als ik een loopgraafje zat en zo'n ding op je af komt gereden:S
yo me pa en ik hebben hetvolgende staan : gmc kamion korte chassis bwj 1942
dodge ambulance
brits verkenners pantserwagen
en nog enkele kannonen
dodge wc 52 vroeger maar verkocht
voor fotos vragen aub ben ier nieuw en ja
kzou eens willen weten wat jullie van onze voertuigen vinden
greats
harvester schreef:awel, De Duitsers verwachtten dat Winters en zijn onoverwinnelijke horden van E-company uit de lucht kwamen vallen, maar zij kwamen in GMC trucks. van een verrassingseffect gesproken
Nou het mooiste vind ik wel dat Dick Winters en zijn gang met Dakota's gedropt zijn en nooit met Gliders. Daarnaast is de Horsa glider een Britse glider geschikt voor 20 a 25 volledig bewapende soldaten terwijl de Amerikanen de kleinere Waco-glider hadden waar maar 15 volledig bewapende soldaten in pasten. De Amerikaanse bevelhebbers gebruikten dan ook liever Dakota's voor het vervoer van luchtlandingstroepen omdat daar 19 volledig bewapende soldaten in pasten.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
paraglider schreef:yo me pa en ik hebben hetvolgende staan : gmc kamion korte chassis bwj 1942
dodge ambulance
brits verkenners pantserwagen
en nog enkele kannonen
dodge wc 52 vroeger maar verkocht
voor fotos vragen aub ben ier nieuw en ja
kzou eens willen weten wat jullie van onze voertuigen vinden
greats
Mijn favoriete voertuigen uit de WO2 zijn eigenlijk allemaal vliegtuigen:
De Supermarine Spitfire. Gewoon een prachtig vliegtuig om te zien.
De DeHavilland Mosquito. Schitterend toestel gebouwd van hout. Door de lichte constructie en sterke motoren vloog dit toestel sneller dan een Messerschmidt Bf109. Het was een zéér goede precisie bommenwerper.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. ' Stephen E. Ambrose