Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mijn favoriete voertuig is een Britse Mk V fiets. Ken deze fiets pas sinds kort. Maar het is echt geweldig om hiermee rond te rijden. Rijd veel beter als een Britse vouwfiets. Heb nu ook een Mk V fiets thuis te leen staan voor onbepaalde tijd.
Maar de Daimlair Dingo en de Brencarrier vind ik ook super. Heb al 2 x op een brencarrier mee mogen rijden.
Guido schreef:Ik denk dat ik voor de brencarrier ga. Heeft een bepaalde charme wat ik niet kan verwoorden.
ik ga ook voor de brencarrier!!
kvind het echt een cool bakkie als ie vol geladen is.
hoopelijk koop ik er ooit nog 1:p
We hadden in april een optocht in Ede en daar reed ook een brencarrier mee. Aan het eind van de dag moesten we terug naar de basis, aangezien we de route gemarcheerd hadden. Dus toen wisten een plek te regelen op een brencarrier. We zaten daar met 13 man op, bijna iedereen bewapend met een enfield. Ook stond er nog een vickers op de brencarrier en er hing nog een 6 ponder kanon achter. Echt geweldig. Jan zat trouwens toen ook de carrier.
Afgelopen weekend heb ik ook weer op een brencarrier gezeten. Zelfde als die in Ede. Ook weer een klein rondritje. Maar de bestuurder heeft 2 x over 180 graden gedraaid op de weg. En de weg was niet bepaald breed.
Inderdaad gave dingen, ik vind die sd.kfz. 7 ook gaaf vooral de 12t, sie zijn echt ziek groot!. Vooral die foto's zijn gaaf war ze zo'n super zwaar kanon trekken en dane een heuvel oprijden, dan zie je die voorwielen in de lucht doordraaien.........fantastisch gewoon