Duitse uitrusting

Verkooptopic
Jonasj
Lid

Duitse uitrusting

Berichtdoor Jonasj » 05 okt 2019, 22:22

Hallo allemaal

Ik ben mijn collectie aan het uitdunnen. Deze Duitse mannequin mag vertrekken. Alles is in één keer of los te koop. Het gaat om volgende originele stukken:
- Duitse M36 mantel 1939 gedateerd (hier op het forum jaren geleden aangekocht) in goede maar gebruikte staat. Er zijn gebruikssporen zichtbaar en er zijn een aantal periodieke herstellingen, voor de rest in prima conditie. (250 euro)
- Y-riemen in goede staat. Leder is wat hard en metalen haakjes zijn een beetje verroest, maar niets ergs. Perfect voor een display. (100 euro)
- Broodzak in goede staat (40 euro)
- Koppeltasjes in goede staat, eentje rbn nummer gemarkeerd (30 euro per stuk)
- Koppelslot met riem. Riem heeft een herstelling aan het losse stuk waar het koppelslot aan vast zit (is op een pop niets van te zien). Riem mooi met '90' gemarkeerd. Koppelslot mooi gemarkeerd, voor meer foto's laat je maar iets weten. (120 euro voor koppelslot en riem samen)

Voor extra foto's mag je gerust vragen. Indien je alles samen neemt kan je het meekrijgen voor 530 euro.

Verzending ten laste van de koper of ophalen te Leuven.
Groet, Jonas
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Jonasj op 06 okt 2019, 18:00, 2 keer totaal gewijzigd.
"je mag elkaar beschermen, maar doe dit zonder wapens en helmen" een vredesboodschap van een leerling uit het eerst middelbaar waar ik stage heb gelopen...

Jonasj
Lid

Re: Duitse uitrusting

Berichtdoor Jonasj » 05 okt 2019, 22:23

Extra foto's
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
"je mag elkaar beschermen, maar doe dit zonder wapens en helmen" een vredesboodschap van een leerling uit het eerst middelbaar waar ik stage heb gelopen...

Jonasj
Lid

Berichtdoor Jonasj » 07 okt 2019, 16:09

Gereserveerd

Jonasj
Lid

Berichtdoor Jonasj » 08 okt 2019, 11:41

Verkocht

Erik
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Erik » 14 okt 2019, 17:20

Alles? Kan op slot?
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."

Terug naar “Aangeboden”