Mededelingen gebruikersgroep collectors/Marktplaatsgedeelte

Verkooptopic
Gesloten
sobel
Lid

Mededelingen gebruikersgroep collectors/Marktplaatsgedeelte

Bericht door sobel »

Hallo,

In dit topic zullen mededelingen worden geplaatst over het marktplaats gedeelte en de collectorsgroep. Denk hierbij aan mensen waarbij de toegang tot de collectorsgroep is ontzegt of updates van het marktplaatsplatform.

Meer informatie over dit onderdeel en de collectorsgroep?

Waarom kan ik geen berichten plaatsen in dit onderdeel?
Het marktplaats regelement

Groeten

Sobel
Moderator
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
sobel
Lid

Bericht door sobel »

Vanaf vandaag kan Bart V niet meer posten in dit onderdeel, er is meerdere malen gebleken dat zaken doen met deze persoon niet goed gaat, liegen in PB's over betalingen en zeggen dat iets is verkocht maar na 4 weken alsnog afzien van een koop word niet getollereerd, wij hopen dat Bart V over 6 maanden wel weer op een fatsoenlijke manier gebruik kan maken van dit onderdeel, de collectorsgroep is een groep waarbij vertrouwen van groot belang is.

Sobel
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
sobel
Lid

Bericht door sobel »

Ook user Bakel is voorlopig niet welkom in dit onderdeel als verkoper, een beetje het standaart verhaaltje van niet origineel item verkopen als origineel, ondanks dat het niet via dit forum is vind ik het reden genoeg om deze actie te ondernemen, Bakel mag mij contacteren om opheldering te geven.

Mvg
Sobel
sobel
Lid

Bericht door sobel »

Door te snel lezen van mij was het bericht hierboven een misverstand, mijn excuses!
sobel
Lid

Re: Mededelingen gebruikersgroep collectors/Marktplaatsgedeelte

Bericht door sobel »

bull zat het voorlopig ook even zonder het verkoop/gezocht onderdeel moeten doen, na duidelijk afspraken te hebben gemaakt over het aanbieden/vragen van illegale items op dit forum schijnt het nog steeds niet duidelijk te zijn, vandaar dat deze user voor 2 maanden dit onderdeel moet missen, daarna is hij weer welkom om zich aan te melden voor de collectors groep.
sobel
Lid

Re: Mededelingen gebruikersgroep collectors/Marktplaatsgedeelte

Bericht door sobel »

Ook Utmi kan de komende tijd geen posts plaatsen in dit onderdeel wegen meerdere negatieve feedback op zijn handelen.
Gesloten