verzamelingsopruiming Zwitserse militaria.

Verkooptopic
Plaats reactie
Solenoid
Lid
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 1 keer

verzamelingsopruiming Zwitserse militaria.

Bericht door Solenoid »

Er is een tijd van verzamelen en er komt altijd weer een moment dat dit stopt. In 20 jaar verzameld maar nu nutteloos in een doos. Ik wil alles in één keer kwijt omdat ik geen zin heb om alles stuk voor stuk op Marktplaats enzo te zetten. Er zitten dus pareltjes (bandelier voor wielrijders) tussen en gewone zaken. Heb ook nog een uniform en twee lange jassen waarvan 1 motorjas. Doe een goed bod en kom alles even bekijken en ophalen. Ik ben niet arm en het staat niet in de weg. Ik ga geen vragen beantwoorden over details of jaartallen enzo. Alles gaat zoals op de foto's te zien is. Dus: interesse? Kom kijken.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
helmen, helmen en nog eens helmen op www.legerhelmen.nl
Solenoid
Lid

Re: verzamelingsopruiming Zwitserse militaria.

Bericht door Solenoid »

Helemaal niemand?
svdwal
Lid
Ontvangen: 4 keer
Contacteer:

Bericht door svdwal »

Tsja, Zwitsers is nu niet een zeer breed verzamelgebied buiten Zwitserland ben ik bang.
En op persoonlijke noot, de toon in je mail werkt ook niet echt mee om mensen te enthousiasmeren ben ik bang.
Als verzamelaar weet je dat details en jaartallen wel erg belangrijk zijn voor verzamelaars.
Verzamelaar en uitbeelder van de Nederlandsche mobilisatie periode 1939-1940.
thunderbird
Lid
Ontvangen: 2 keer

Bericht door thunderbird »

Idd de toon vond ik niet echt vriendelijk overkomen... en deze zwitsers lijkt me idd lastig, misschien via een militariadealer verkopen, wellis waar krijg je dan wat minder voor vrees ik.
laurens jan
Lid
Gegeven: 3 keer
Ontvangen: 2 keer

Bericht door laurens jan »

Wellicht is een richtprijs voor het geheel ook handig?
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 4 keer

Bericht door Kugelblitz »

Sterker nog: richtprijs is verplicht voor een verkooptopic, anders wordt het helaas gesloten.
Pas dit dus even zo snel mogelijk aan! :)
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Solenoid
Lid

Bericht door Solenoid »

Ter informatie: Ik verkoop al vele jaren op verschillende sites. Degene die dat ook doen kennen het probleem vast wel. De meeste vragen gaan over details. Geeft niets. Dan doe je veel moeite om iets te vertellen en dan hoor je niets meer. De "echte" verzamelaar ziet meteen wat het is en komt gewoon even kijken, het is teveel om op te sturen. Zo heb ik de laatste maanden meer dan 20 helmen verkocht zonder gezeur en heb er leuke contacten aan overgehouden. Dit soort teksten laat de koopjeshoek zoeker en zeurpiet thuis. Ik ben een buitengewoon vriendelijk mens maar dat kun je niet altijd van digitale vragenstellers en zeurpieten zeggen. Als je wilt weten wat dit alles gaat kosten dan is een richtprijs 600 euro. Koopje en alles in een prachtige Zwitserse kwaliteit. Is een perfect begin van een Zwitserse militaria verzameling. Je zult zien dat dat nog eens een hit gaat worden. Overigens wordt "Zwitsers" buiten Zwitserland enorm verzameld, vooral in Duitsland en Frankrijk.
Plaats reactie