Re: Landkaart Europa

Inkooptopic
Fitzcarraldo
Beginnend lid

Re: Landkaart Europa

Berichtdoor Fitzcarraldo » 01 aug 2018, 22:08

Hallo allemaal, hoewel ik dit forum al jaren bezoek ben ik pas sinds vandaag geregistreerd forumlid.
De afgelopen jaren heb ik meerdere beurzen bezocht (Breda, Houten, 't Harde) maar helaas is hetgeen wat ik zoek niet "echt" in te delen onder het onderdeel militaria. Ik zoek namelijk een wandkaart of grote poster van het Europa van voor de Eerste Wereldoorlog. Eentje dus, waarop de uitwerkingen van het verdrag van Versaille nog niet zichtbaar zijn. Het liefst een Duitse maar die eis heb toen ik merkte dat het een erg lastig te vinden item is laten varen. Uiteraard hoop ik dat iemand van jullie mij kan aangeven waar ik een dergelijke (wand)kaart / poster kan vinden.
Aan de mods, ik kan mij voorstellen dat dit niet geheel ontopic is maar ik doe dit met de beste intenties. Met meerdere beurzen weer in aantocht wilde ik een mogelijke kans niet missen. Bedankt voor jullie begrip.
Dulce bellum inexpertis

Erik
Moderator
Moderator

Re: Re: Landkaart Europa

Berichtdoor Erik » 02 aug 2018, 19:25

Verkopers genoeg maar die zitten allemaal in de antiquariteiten, boekenhandel dus! Je zult het in die hoek moeten zoeken. Op de duitse eBay worden ze ook wel aangeboden. Stichwort: Landkarte 1900
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."

Terug naar “Gezocht”