[Plastickits.nl - Update!]

Bespreek in dit subforum alles over modelbouw

Moderator: Jurrie

Jurrie
Moderator
Moderator

[Plastickits.nl - Update!]

Bericht door Jurrie »

Hallo allen!

Aangezien hier nog wel het een en ander aan modelbouwers zit :wink: , plaats ik dit bericht..

Een tijd geleden had ik dit bericht geplaatst met de boodschap dat ik een site had, namelijk http://www.plastickits.tk.

Echter door constant wijzigen van account naar account (voor hosting), enkele maanden zonder en dan weer opeens met reclame ben ik op zoek gegaan naar betaalde hosting. Die heb ik gevonden. Ik word tevens gesponsored door een modelbouwwinkel :).

De site is inmiddels te vinden op: http://www.plastickits.nl. Hetzelfde verhaal geldt voor het forum, deze is inmiddels te vinden op forum.plastickits.nl.

Op het forum kun je discussieren over alle takken van de plastic modelbouw. Dat wil zeggen: van 1/72 tot 1/24, van schepen tot voertuigen, technieken en referenties, "schaal 1:1" en ga maar door! Er zijn nu nog niet veel leden, daarom hoop ik dat hier geinteresseerden zijn (en elders) zodat het forum wat uitgebreider en gezelliger wordt (het heeft aardig wat leden gehad, ik hoop het weer zo te krijgen)! Het forum is bedoeld voor jong & oud, beginnende & gevorderde bouwer. Dit maakt het voor iedere modelbouwer gemakkelijk toegankelijk (laagdrempelig)

Ik nodig jullie allemaal uit om hier eens een kijkje te gaan nemen! Ik hoop dat hier mensen er geinteresseerd in zijn en eventueel zelfs een model / modellen willen posten....da's altijd leuk!

Ik hoop jullie er te zien :) !

Groeten,

Jurrie

PS: Ik heb toestemming van de moderators om dit bericht te plaatsen.
PS2: Oude adressen van de site en van het forum werken ook nog, echter beter & sneller zijn de nieuwe :)
Laatst gewijzigd door Jurrie op 07 jun 2006, 21:45, 8 keer totaal gewijzigd.
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

Mooie, duidelijke site Jurrie!
Ik hoop voor je dat het forum binnenkort meer bezoekers krijgt. Ik heb op mijn kamer nog een aantal bouwpaketten liggen, dus ik denk dat ik nog wel vaker een blik op je site ga werpen. :)
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Jurrie
Moderator
Moderator

Bericht door Jurrie »

Sjoerd schreef:Mooie, duidelijke site Jurrie!
Ik hoop voor je dat het forum binnenkort meer bezoekers krijgt. Ik heb op mijn kamer nog een aantal bouwpaketten liggen, dus ik denk dat ik nog wel vaker een blik op je site ga werpen. :)
Hey sjoerd!

Ja, ik hoop het :D En dan kan je misschien wat foto's naar mij sturen (voor de website zelf)/ op het forum posten...Is altijd wel leuk om dat met anderen te delen!

Greetz!

Jurrie
sobel
Lid

Bericht door sobel »

ik kom zeker ff langs
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
SiNiStEr
Lid

Bericht door SiNiStEr »

Me too!!! :D
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Jurrie
Moderator
Moderator

Bericht door Jurrie »

Hoop dat jullie je registreren en misschien wat foto's van je modellen posten :D

Dan kan er ook leuk gediscussierd worden naast de al bestaande onderwerpen :)

Greetz!

Jurrie
Jurrie
Moderator
Moderator

Bericht door Jurrie »

Even reageren op een heel oud topic :):

Ik heb inmiddels een sponsor gevonden waardoor mijn site nu te vinden is op:

http://www.plastickits.nl

Het forum is tegenwoordig te vinden op:

http://forum.plastickits.nl

Hierdoor zijn alle crashes en reclame opgelost. Weg met die zooi :). Nu zal alles (naar verwaching) goed blijven werken. Tevens heb ik nog vele updates doorgevoerd! Ik hoop dat de modelbouwers onder ons nog eens langskomen :). Ik zal tevens gelijk nog even wat foto's hier posten :)

Greetz,

Jurrie
Jurrie
Moderator
Moderator

Bericht door Jurrie »

BTW, om opmerkingen te voorkomen, ik moet de header-titel in het nieuwe forum nog even wijzigen :)

Greetz,

Jurrie
^kev
Lid

Bericht door ^kev »

Ik ga me nu aanmelden :)

en...

PlayStation2: Oude adressen van de site en van het forum werken ook nog, echter beter & sneller zijn de nieuwe
:lol:
<('.'<)
Jurrie
Moderator
Moderator

Bericht door Jurrie »

Ja, ik hoop dat er nog meer leden komen :)

Greetz,

Jurrie
Wouter
Lid

Bericht door Wouter »

Ik doe nog niet aan ww2 modelbouw, maar wel Warhammer 40k, telt dat ook? :P
Deas Gu Cath
Jurrie
Moderator
Moderator

Bericht door Jurrie »

Half :P

Maaru, je doet NOG NIET aan modelbouw...maar dat komt dus blijkbaar wel binnenkort (A)?

Jurrie
Jurrie
Moderator
Moderator

Bericht door Jurrie »

Inmiddels heb ik weer een forse update doorgevoerd. Ik hoop dat de modelbouwers onder ons (maar niet-modelbouwers mogen ook :P) een kijkje komen nemen :D

Greetz,

Jurrie
Polte
Lid

Bericht door Polte »

Ziet er goed uit Jurrie, ik krijg ook weer zin om aan de slag te gaan.. eens een keer de zooi op zolder uitzoeken. :)
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
FiXeL
Lid
Contacteer:

Bericht door FiXeL »

Hier is nog een site voor niet al te dure tamiya kits: http://www.etamiya.com

Zit welliswaar in china, maar shipping is niet duur en redelijk vlot. Heb er tot vorig jaar meerdere keren RC spullen besteld en beviel goed. Misschien kunnen jullie daar nog wat leuks vinden.

[Edit Sjoerd]Paar regeltjes verwijderd. Zie volgende post.[/edit]
This mission is fubar, sir!
Plaats reactie