Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Volgens mij heeft nog niemand het hier ooit geprobeerd...Post wel foto's als hij af is.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Ik wil het ook wel eens proberen, om een MG34 te maken. Ik zag alleen dat het dus verboden was om dit in Nederland te doen, en ik wil geen taakstraf oid riskeren voor zoiets. Is het een groot risico om zoiets te doen of zal de politie alleen achter je aangaan als ik ook wat ander gevaarlijk spul ed heb. Het maken van een MG34 is voor mij alleen omdat ik wat te doen wil hebben deze vakantie (daarna gaat hij in een vitrine) en het resultaat van Carl was zo inspirerend dat ik het ook wel wil proberen.
Zullen ze zelfs voor zoiets kleins alle fora afzoeken opzoek naar een jongen die zijn tijd wil doden door iets te maken (en hiervoor een inval doen)? Kunnen ze dan niet beter zoeken naar echte wapens.
tja als het een roze bezemsteel is, dan zal er vast geen probleem worden gemaakt, maar indien het uiterlijke vergelijkingen toont met een wapen, dan is het illegaal
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
dat slaat dus eigenlijk nergens op. Met een k98 of een lee enfield kan je ook mensen bedreigen, maar deze zijn niet illegaal. Die redenatie slaat kan nog wal
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!