Home made MG34's

Bespreek in dit subforum alles over modelbouw

Moderator: Jurrie

Gesloten
Timothy
Lid

BEDANKT!

Bericht door Timothy »

Bedankt!
Ik zal dat doen.!

Groeten, Timothy :lol:
''De mens wordt niet groot door eerzucht,
Maar door wat hij ontdekt.''
Darryl
Lid

Bericht door Darryl »

Volgens mij heeft nog niemand het hier ooit geprobeerd...Post wel foto's als hij af is. :wink:
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Timothy
Lid

Oke zal ik doen!

Bericht door Timothy »

Oke zal ik doen..! Maar kan wel een tijdje duren..
Ik werk er ongeveer 10 min per dag aan! 8)

Groeten, Timothy
''De mens wordt niet groot door eerzucht,
Maar door wat hij ontdekt.''
Rednas
Lid

Bericht door Rednas »

Ik wil het ook wel eens proberen, om een MG34 te maken. Ik zag alleen dat het dus verboden was om dit in Nederland te doen, en ik wil geen taakstraf oid riskeren voor zoiets. Is het een groot risico om zoiets te doen of zal de politie alleen achter je aangaan als ik ook wat ander gevaarlijk spul ed heb. Het maken van een MG34 is voor mij alleen omdat ik wat te doen wil hebben deze vakantie (daarna gaat hij in een vitrine) en het resultaat van Carl was zo inspirerend dat ik het ook wel wil proberen.
sobel
Lid

Bericht door sobel »

de politie kijkt rond op fora, ook op deze, ik denk dat het geen sterk plan is het nu nog te gaan uitvoeren.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Rednas
Lid

Bericht door Rednas »

Zullen ze zelfs voor zoiets kleins alle fora afzoeken opzoek naar een jongen die zijn tijd wil doden door iets te maken (en hiervoor een inval doen)? Kunnen ze dan niet beter zoeken naar echte wapens.
sobel
Lid

Bericht door sobel »

geef ze eens ongelijk, het vult de spaarpot van het rijk.. en het is illegaal... waarom zou je dus iets doen dat illegaal is..
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Rednas
Lid

Bericht door Rednas »

Aargh, ze gunnen je ook niks. Ik dacht dat zoiets nog wel een beetje gedoogd werd. Het is zelfs een wapen waarmee je niet zomaar een bank overval.
sobel
Lid

Bericht door sobel »

het lijkt op een wapen, je zou er mensen mee kunnen bedreigen, aangezien het soms haast niet te onderscheiden valt.
Rednas
Lid

Bericht door Rednas »

En wanneer het wel duidelijk is dat het geen wapen is (ben nou niet zo goed in hout bewerken).
sobel
Lid

Bericht door sobel »

tja als het een roze bezemsteel is, dan zal er vast geen probleem worden gemaakt, maar indien het uiterlijke vergelijkingen toont met een wapen, dan is het illegaal
Rednas
Lid

Bericht door Rednas »

Zal ik anders nog ff naar het politiebureau gaan, om het daar na te vragen of denk je dat dat toch niks uithaalt?
sobel
Lid

Bericht door sobel »

ik denk dat dat niets uithaalt, regels zijn immers regels, maargoed, wie niet waagd wie niet wint...
Tex
Lid
Contacteer:

Bericht door Tex »

dat slaat dus eigenlijk nergens op. Met een k98 of een lee enfield kan je ook mensen bedreigen, maar deze zijn niet illegaal. Die redenatie slaat kan nog wal
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
sobel
Lid

Bericht door sobel »

tja, ik verzin het niet :P
Gesloten