Oke,
even een update.
Ik heb het volgende gedaan:
- Handel afgeplakt
- Camo gespoten
- Nosecone rood gespoten
- Prop + wiel + proptips + uitlaat geverfd
- Poging gedaan om panellines te accentueren.
Ik vind zelf de camo niet echt geweldig gelukt. Ik had toch nog wat meer overspray dan gewenst

. Zelfs met een Evo

. Dus daar baalde ik wel van. De verf was flink dun, dus daar kan het niet echt aan liggen. Toch nog maar es kijken naar de 0,15 naald voor de Evo

.
Verder: wat dingetjes geverfd. Voor de uitlaten heb ik een mix van gun metal en donkerbruin gebruikt (Model Master en Revell).
Toen wilde ik de panellines accentueren. Heb weleens gehoord dat men dit met een wash doet, en vervolgens de randen ernaast afveegt met doek / wattenstaafje. Nou, volgens mij WERKT DAT DUS NIET! Ik krijg het niet voor elkaar. Wat er gebeurd is: met wasbenzine krijg je kringen, dus dat ging zo ie zo niet. Vervolgens ging ik het met terpetine proberen, maar dit wil ook niet echt lekker, er blijft gewoon teveel troep achter op het oppervlak :@. Dus dat is balen. Maar dit is modelbouw, zulk soort zaken gebeuren

. Ik ben van plan om de volgende techniek te gaan gebruiken om het nogmaals te proberen:
http://www.modelbrouwers.nl/docs/modelb ... gewash.pdf
Schijnt goed te werken. Maar goed, ik ga dus even experimenteren enz, kan wel ff duren voordat er weer een update komt
Pics:
De "schade" (zie kringen enz):
Greetz

,
Jurrie