Hoi Darryl,
Leuk dat je wat van je foto's ook post

.
Wat de foto's betreft: ikzelf heb een vrij eenvoudige camera, maar heb een tijdje terug een statief gekocht (plm 15-25 euro, gewoon een goedkoop ding). Dan houd ik de camera op plm 20-30 cm van het model en gebruik macro + evt zoom om foto's mee te schieten. Werkt perfect! (alleen het enige nadeel bij is dat ik op die kamer weinig licht heb, das dan wel minder:S)
Maar goed, nu je dio's

.
Dio 1:
Ziet er leuk uit, geinige opzet. Verdaalde motor ofzo

. Wat misschien leuk is bij dat dio, is om misschien nog een kaart toe te voegen (ofwel bij de motorrijder ofwel bij de Feldgendarmerie? is dat toch?)....En misschien een verkeersbord. Het lijkt ook wel of die weg naar rechts afgesloten is? Ik zou daar een bordje bijmaken met "Verboten" zus en zo. Is misschien ook een leuk detail. Al met al: je kan het denk ik nog iets voller maken door iets meer detail toe te voegen

. De opzet vind ik goed!
Wat je zegt over de sneeuw: ik zou zelf een heel dun laagje sneeuw doen en dan een aantal dikkere plekken (zoals je nu ook al hebt). En dan dat je in de weg het spoor van die motor ziet. OFzo

. Maar je kan natuurlijk ook een modderwegje maken, die door sneeuw + rijden een beetje ingezakt is enz

.
Dio 2:
Wel grappig ook

. Je zegt dat je er nog wapens enz bij gaat doen, ik zou nog wat meer items erbij doen die het verhaal wat detailleren. Het is nog wat kaal (hoewel je dat dus zelf ook al aangeeft omdat er wapens bij moeten

).
Wat de bomen betreft: ik vind dat de
boomstronken er goed uitzien, maar van echte bomen kan je niet meer spreken. De vraag is: wat stelt het precies voor? Als je gewoon bomen in de herfst hebt ofzo, moeten er wat vertakkingen aan enz. Als je het hebt over kapotgeschoten bomen: dan mis ik nog steeds wat kleinere takken aan de boom en op de grond en kraters. Misschien kan je daar nog wat uitleg over geven wat je daarmee wil. T'is overigens wel grappig, ik ben zelf ook een boom aan het maken door takjes aan elkaar te lijmen en zo een goede structuur te maken. Verder ga ik miniscuul dikke takjes (bijna draden) toevoegen. Als het geheel af is ga ik blaadjes uit de tuin mixen/snijden en met een een of ander goedje erop plakken. Ben benieuwd of ik er wat van kan brouwen, ik houd jullie wel op de hoogte
Wat het "mos" betreft: moet dit ook echt mos voorstellen? Zo ja, dan vind ik het niet echt geweldig, maar als blaadjes van de bomen vind ik het er wel mooi uitzien! Qua vorm en structuur! Ik denk alleen dat je er iets te veel hebt liggen. Ikzelf zou wat bij de "dikke" plekkenm weghalen en bij waar bijna niets ligt ietsjesssss meer toevoegen. Dan lijkt het iets verspreider. Maar daar moet je nog mee bezig in je tekst, wie weet heb je hier wat aan

. Misschien kan je ook nog wat blaadjes toevoegen met een net iets andere tint (bruin ofzo)...
Dio 3:
Zozo, je bewaart het beste voor het laatste? Hier zie je wel wat meer detail doordat er hier meer "rubble" is. Uiteraard komt dat doordat je een "stedelijk" iets hebt, maar toch. Da's nu net iets wat ik net iets meer in de eerste 2 dio's zou doen

.
Ik vind het, voor zover ik het kan zien, zeer goed geslaagd. Veel mooie kleuren, die ondergrond is echt goed zo te zien

. Verder vind ik het mooi dat de ruine wit is, dit steekt goed af tegen de rest van de kleuren die gebruikt zijn in je dio

.
Ik vind je prikkeldraad ook goed gelukt. Hoe heb je dit gedaan? Misschien kan je van een paar "stekels" deze iets minder lang maken, ik denk dat enkele iets te lang zijn. Echter ik ben ook geen prikkeldraad expert, ik kan het je niet voor 100% zeggen:D
Goed, ik hoop dat je er wat aan hebt en ook blijft posten hier
Greetz,
Jurrie