Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ziet er inderdaad erg goed uit! Vooral het figuurtje op de tank! Die 1/32 is natuurlijk ook een lust voor het oog! . Had jij ook zo'n problemen met de tracks? Ik heb zelf een sherman 1/72 gebouwd en de tracks waren echt verschrikkelijk!
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
De tracks waren gemaakt van 1 lange track die van een buigbaar plastic gemaakt waren. Erg makkelijk die dingen. Heb ook een keer met hard plastic al die dingen aan elkaar moeten plakken (word veel minder mooi).
Mja dat was met mijn sherman ook, zo'n lange plastic strip. Maar ik kon ze niet aan elkaar ''klikken''. Het begin en einde van de track ontbraken bij mij...
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Van welk merk is deze Maus? Het ziet er in elk geval goed uit en heeft een leuk camo schema!
Die camo van die bemanning ziet er ook goed uit; kan je misschien uitleggen hoe je zulke kleine camospots goed schildert? Ik kan dat namelijk absoluut niet, vind ik erg moeilijk, maar misschien heb jij wat leuke tips/trucs?!
De Maus is van Dragon. Kleine stipjes deed ik door met een erg dun kwastje ze erop te zetten. Niets anders dan oefenen en oefenen (het is een gewoon penseeltje (rembrandt volgens mij) kleinste die ze hadden bij de Stumpel).
Rednas schreef:De Maus is van Dragon. Kleine stipjes deed ik door met een erg dun kwastje ze erop te zetten. Niets anders dan oefenen en oefenen (het is een gewoon penseeltje (rembrandt volgens mij) kleinste die ze hadden bij de Stumpel).
Klopt. Alleen OM de vlek, WEER een rand. Ook gewoon oefenen ?? Ik heb het dus over de camo van de bemanning
Heel simpel. Je zet een paar grote stippen met een heel donker groen en daarin een paar vlekken met een lichtgroen. Hierdoor krijg je die rand om de vlekken.
Die camo kun je vrij eenvoudig met een 00 of 000 kwastje erop aanbrengen.
De truc is om eerst de basiskleur van het uniform aan te brengen ( dwz, de kleur die het meeste voorkomt ) en dan de vlekken eropschilderen, steeds kleur voor kleur. Als je goed kijkt zie je dat een kleur vaak in een andere kleur zit, dus het wijst zich eigenlijk vanzelf.
Ook hoef het niet extreem netjes te gebeuren - oftewel, fouten/uitschieters geen bezwaar - aangezien we het hier over camo hebben .
Succes!