[In Progress] - [Diorama Rusland 1943] - [1/35]

Bespreek in dit subforum alles over modelbouw

Moderator: Jurrie

Darryl
Lid

Bericht door Darryl »

Dit belooft wat moois te worden! Er zijn ook van die airbrushes met van die gasflessen eronder. Ik meen dat die €15 / €20,- kosten. Misschien is dat wat?

Heb je al een idee hoe je die mais wilt gaan maken?
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Leroy
Lid

Bericht door Leroy »

Ik zag zo'n airbrush voor 35Euro. Maar ik ben net op vakantie geweest dus alles is op! :|

Anyways, dat Mais ben ik nog voor aan het kijken maar ik heb wss iets gevonden!
Binnenkort een groot blok piepschuim halen en wat hout zodat ik aan de diorama ga beginnen. Ben ook zojuist klaar met de kisten van de Duitser en het ziet er opzich wel netjes uit. Met modder e.d. (Zeker voor een eerste keer)

Ga straks beginnen aan de broek, helm is ook bijna klaar. Zal na de broek wel een "progress foto" maken.
Darryl
Lid

Bericht door Darryl »

Klinkt al goed! Ik ben benieuwd naar de foto's.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Leroy
Lid

Bericht door Leroy »

Ik hoop dat het voor vanavond klaar is, enkel ben ik bang van niet. Dus verwacht morgen of overmorgen de foto's!
Leroy
Lid

Bericht door Leroy »

De broek, helm en kisten zijn geverft en ik heb gelijk een testje gedaan. Op de kisten en broek zit wat modder tot de knieën. Dit is gedaan omdat hij zojuist tot op zijn knieën in de modder heeft gezeten om een mijn eruit te halen. Ik heb wel een foto maar daar zie je het heel slecht op.

De helm heeft ook wat modder van het vechten.

Afbeelding

Ik zal kijken of ik morgen een betere foto kan maken waarop het ook wat mooier oogt. Maar hij is natuurlijk nog lang niet klaar.
Stephan.h
Lid
Contacteer:

Bericht door Stephan.h »

Nice!! :)

Zit zijn linker hand niet op z'n kop :?
Of lijkt dat nou zo :P
Leroy
Lid

Bericht door Leroy »

Nee, lijkt maar zo. Zal morgen wel betere foto's plaatsen! (Als het lukt :P)
Jurrie
Moderator
Moderator

Bericht door Jurrie »

Leroy schreef:Nee, lijkt maar zo. Zal morgen wel betere foto's plaatsen! (Als het lukt :P)
Dat lijkt me een goed plan, er valt weinig te zien zo ;). Gewoon ff de macrofunctie gebruiken op je camera en dichtbij gaan staan(zo werkt het bij mn nieuwe camera) of veraf + inzoomen(zo werkte het bij mn oude camera)

Greetz,

Jurrie
Leroy
Lid

Bericht door Leroy »

Mja, wilt nog niet echt werken. En voorlopig zal alles heel langzaam gaan ik ben nl. met iets anders bezig wat toch net iets belangrijker is.
Plaats reactie