mag ik, mag ik, mag ik?
Ok daar ga ik, mijn tips:
-Besteed genoeg geld aan de aanschaf van je materiaal, de aanschaf van kwasten (misschien een paintbrush) vijltjes, putty, en vooral goede verf is zeer belangrijk voor het eindresultaat van je model.
-Technieken: er bestaan honderden verschillende technieken met betrekking tot het schilderen van voertuigen. Er bestaan ook tientallen verschillende materialen. Om te beginnen kun je misschien het beste de gewone potjes van humbrol etc. kopen. Nog niet zo heel duur, en met de juiste technieken geschikt voor leuke resultaten. Als je wat verder komt in de modelbouw zul je wat anders willen proberen. Je kunt dan bijv. Olieverf gaan proberen (maar pas op; VERSCHRIKKELIJK DUUR!). Hiermee kun je echt ultieme resultaten bereiken, als je maar goed genoeg oefent.
-Het Model: Ook voor een tank bestaan er veel verschillende merken, Tamiya is wel een goed merkje om een mooie tank van te bouwen. Ook bestaan er voor elke tank wel weer 10 verschillende rupsbandjes, die er allemaal weer net iets realistischer uitzien dan die er in de doos zitten. Ook bestaan er tientallen loopsjes wieltjes klepjes slotjes etc. (tot en met miniatuur pin-ups (die ik in mijn bezit heb

)). Maar Wederom kun je om te beginnen gewoon beter recht uit de doos bouwen. Ziet er leuk uit.
Tja euh, nog vragen?