Rijdende voertuigen

Bespreek in dit subforum alles over modelbouw

Moderator: Jurrie

Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Bedankt voor de tips, ik zal de volgende keer de buitenkant pas later verven. Dat je dat rekje eerst in water moet leggen wist ik echt nog niet, zal het de volgende keer ook doen.

Dan nog een vraagje:
Wat gebruiken jullie in modellen van vliegtuigen als contragewicht in de neus? Ik probeer meestal een schroefje oid's maar echt grandioos gaat dat niet. Heeft er iemand tips over dit probleem? (Ik vind het trouwens belachelijk dat ze niet eens even een passend gewichtje meeleveren in de dozen.)
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Ernst-H
Lid
Berichten: 606
Lid geworden op: 02 jan 2004, 12:59

Bericht door Ernst-H »

Ga naar de viswinkel. Daar verkopen ze van die doosjes met bolletjes lood. Dat kan je gewoon in de neus gieten........samen met wat fotolijm of houtlijm ofzo (nooit modelbouwlijm gebruiken (dan lost je model op))
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Sjoerd schreef:(Ik vind het trouwens belachelijk dat ze niet eens even een passend gewichtje meeleveren in de dozen.)
Heeft waarschijnlijk met de verzendkosten te maken..
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Ernst-H
Lid
Berichten: 606
Lid geworden op: 02 jan 2004, 12:59

Bericht door Ernst-H »

Miesjel schreef:
Sjoerd schreef:(Ik vind het trouwens belachelijk dat ze niet eens even een passend gewichtje meeleveren in de dozen.)
Heeft waarschijnlijk met de verzendkosten te maken..
Er wordt toch ook geen verf meegeleverd..........of lijm?....ook geen mesje,....vijltjes ook al niet..............

modelbouw is een hel..........je moet alles zelf doen :evil: :roll: :wink:
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Plaats reactie