Hey Alex,
Daar is je topic dan over de Kettenrad

. Trouwens, "pakketje"...goeiedag, dit is een grote kit hoor hehe! Ik ben benieuwd wat je ervan bakt.
Hoe je deze kit het mooist eruit kan laten zien? Ik ga er ff vanuit dat je geen airbrush hebt. Ik zou zelf dan, eerst de hele kit (misschien exclusief tracks, ik weet niet hoe die in elkaar zitten) in elkaar zetten. Vervolgens, voor de grote oppervlakken, gebruik maken van een spuitbusje verf van bijvoorbeeld Tamiya of Revell (kost iets van 6 euro ofzo). De details kan je gewoon met een kwast verven.
Ik zou dan daarom ook kiezen om OFWEL het voertuig in 1 kleur te maken OFWEL een hard-edge camo maken. Dit houd in principe in dat je eerst je Kettenrad de basiskleur spuit. Vervolgens plak je bepaalde gebieden af (bijvoorbeeld met tape of klei of wat dan ook) en die plekken spuit je met je camokleur. Als je dit niet doet, heb je een te grote "overspray" doordat die spuitflesjes alleen geschikt zijn voor grote oppervlakken. Ik hoop dat je me kan volgen.
Succes ermee, ik hoop dat je er wat aan hebt & hoop binnenkort wat in progress pics te zien
Greetz,
Jurrie