Hoi Malarkey,
Leuk dat je ook wat plaatjes post. Mijn comment:
Goed
- Je hebt een redelijk nette plank gebruikt! Dit is altijd wel mooi als je een mooi diorama wil maken. Een mooi diorama met een lelijke plank is ook zo wat

- Positie van je tank is goed! Ik ben blij dat je het er niet allemaal recht hebt op gezet. 1 ongeschreven "gouden regel" bij diorama's is dat je je modellen enz er schuin op zet omdat dit beter over komt. Zoek maar eens naar wat diorama's en je zal zien dat bij de meeste, wat kleinere diorama's, het geheel schuin op de plank staat
- De begroeing naast de tank ziet er wel goed uit
Tips
- Volgens mij glimt je tank nog wat? Een laagje matlak will do the trick. Dan issie weer mat in plaats van gun metallic : - )
- Ik snap niet helemaal waarom die Tiger precies 1 mm naast die bosjes rijd, waarom is die ruimte niet ietsje groter?
- Die mannetjes schieten 1 kant op, de Tiger is met zn loop niet die kant op gericht. Misschien kan je de loop van de Tiger die kant op richten waar die mannen heen schieten, dat zou in het echt ook gebeuren

- Wat heb je voor de ondergrond gebruikt? Ik bedoel die bruine snippers dan? Dat ziet er op zich wel cool uit. Alleen het jammere is dat je het grijs er door terug heen ziet komen. De volgende keer zou ik je aanraden een ondergrondkleur te spuiten en dan de begroeing erop. Naast de bushes naast de tank en de blaadjes op de grond zou je bijvoorbeeld ook nog wat boomstronken of takjes kunen toevoegen, net wat SiNiStEr zegt, dan komt het er net iets mooier uit

.
Zo, ik hoop dat je hier wat aan hebt en succes er verder mee
Greetz,
Jurrie