Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja,het is idd zeer jammer dat die bakstenen te groot zijn en dat de muur foutieve structuur heeft.Het is mijn eerste diorama...
Muur is uit gips gemaakt waardoor het zeer realistisch uitziet.
Figuren heb ik zelf geschilderd.
Die zien er goed uit! Zelfs de tekst op de assault gas mask bag geschildert! Ik snap alleen niet goed wat je om hun enkels hebt gedaan... Een soort van britse enkelstukken geschildert?
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Ja,het is idd zeer jammer dat die bakstenen te groot zijn en dat de muur foutieve structuur heeft.Het is mijn eerste diorama...
Muur is uit gips gemaakt waardoor het zeer realistisch uitziet.
Figuren heb ik zelf geschilderd.
Bedankt voor jullie reacties!
Dan ben ik wel verplicht om te melden dat jij behoorlijk wat talent hebt voor deze gein.
Grote klasse.
Ik bedoel niet de enkelstukken die je hebt geschildert . Ik bedoel de knie- en elleboogreinforcements.
Zie op de foto wat ik bedoel. US paratroopers dragen gewoon jump boots zonder iets om hun enkels o.d.
maximus-Belarus schreef:Muur is uit gips gemaakt waardoor het zeer realistisch uitziet.
Hoe heb je dat gemaakt dan? Gewoon een 'plak' gips gemaakt en daar de steenstructuur in gekrast? Hij is misschien niet helemaal op schaal, maar wel zéér mooi gemaakt.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. ' Stephen E. Ambrose