Hoi mensen,
Ik ben even druk geweest met enkele andere kits (non-WO2, ook niet voor mijzelf), maar de tank heb ik inmiddels een preshade gegeven met zwart, foto volgt nog

.
@maximus-Belarus
Mooi

. Komt ook doordat de kit echt supermooi is, hij valt zo in elkaar!
@Justin,
Thanks
@rutger,
Tsow, wel een aparte camo

! Ik heb nog een boek gevonden met heel veel leuke camoschemes erin, zal misschien es een scannetje plaatsen om ze te showen
@SiNiStEr,
Da's idd een lastige. Het meest eenvoudige om de tracks eerst apart te verven en dan te monteren. Echter je zit met 2 problemen. In de meeste gevallen zijn de tracks gemaakt van losse schakels en ten tweede als je de tracks monteert moet je oppassen voor vlekken (doordat de tracks al beschilderd zijn enz). Soms kan het wel, als je bijvoorbeeld tracks van vinyl (ruibber) hebt. Maar normaal gesproken doe ik het dus zoals je het op de foto ziet. Het gaat als volgt:
1) Monteer voor het spuiten de tracks
2) Airbrush en weather de hele tank
3) Schilder de tracks in de basiskleur (ja, juist,
schilder en dus niet
airbrush. Airbrushen kan niet, omdat je dan de tank weer half mee-airbrushed. Dus dat is redelijk vervelend, omdat je moet oppassen om niet iets verkeerds te schilderen. Ten tweede moet je echt alles bij langs (wat je ziet dan)). Wat je niet ziet of niet goed kan zien aan de tracks (de binnenkant), schilder ik ook niet
4) Weather de tracks, zie verder 3)
5) Et voila
@Waffenambt & maximus-Belarus (2),
Ik ben een modelbouwtovenaar, wisten jullie dat nog niet

?