Goed mensen, ondanks de hitte hier (nog geen regenbuien hier atm), toch doorgegaan met de Hetzer onder het motto:
No guts no glory!
Wat heb ik gedaan? Ik heb
geprobeerd regenstrepen te maken. Niet de regenstrepen zoals je ze vaker ziet (bijv: bij mijn BT-5...de tank is stoffig, het heeft geregend en het heeft sporen achter gelaten), maar echte regen. Hiervoor heb ik glanslak gebruikt. Ik heb eerst met een kwast hele dunne streepjes hier en daar gezet, aan de randen meer dan in het midden. Vervolgens enkele plekken nog wat meer aangestipt, zodat het nat lijkt.
Daarna de airbrush gepakt en met glanslak hier en daar het wat meer 1 geheel gemaakt. De tank is nu niet een en an glanslak hoor,

, dat valt wel mee, zie de foto's.
Ik heb op internet gezocht en dankzij Jurjen maar 1 foto gevonden van een tank die door de regen rijd en "half nat" is. Ik heb geprobeerd dit een beetje na te maken en dit is het geworden (zie de foto's).
De hamvraag is:
LIJKT dit ergens op? Ik weet namelijk nog niet of het nu mooi, matig of superlelijk is. Uiteraard moet ik nog veel verder met het plaatje met natte modder enz, dus af issie nog niet. Daarover gesproken: ik heb een malletje gemaakt en het gips gegoten (zie ook de foto's).
Ben benieuwd wat jullie ervan vindne, plz don't kill me

.
Greetz,
Jurrie
PS: Alles wordt natuurlijk wel uitvergroot met die pics maja...ik ga er iig wel mee door zo, dat heb ik wel besloten