Over de regenstrepen gesproken: De meningen verschillen nogal op de forums. De ene vind het mooi, de ander lelijk, de volgende weet niet wat ie er mee aan moet. Ik denk dat het ook een groot deel gewenning is en een deel nog-niet-weten-hoe-de-techniek-uit-te-voeren

Anyways, misschien past het straks wel beter in het totaalplaatje.
Wat heb ik tot nu toe gedaan?
- Ondergrond gemaakt met: gips + MIG acrylic resin + Russian Dark Earth pigment + (in mindere mate) twee andere aarde pigmenten + echte aarde + modelbouwzand + treinbaanstrooisel gebruikt.
- De "echte aarde" heb ik eerst even 20 minuten in de oven gehad om wat bacterien te killen.
- Toen de handel nog nat was gras + blaadjes aangebracht. De blaadjes komen straks onderop te liggen, half vergaan & modderig. Het gras moet ik ook nog bijspuiten!!
- Daarna heb ik met Revell Acryl glanslak de handel in de glans gezet, om het het verse/natte effect te geven.
Wat ga ik nog doen (oa)?
- 2 "boompjes" toevoegen met takkenbasis en enkele (herfstbladeren)
- Paddestoelen verven en toevoegen
- Verse blaadjes neerleggen
- MG van de Hetzer verven
- Tank inblenden in het plaatje (met wat extra modder enz)
- Met wat modelbouw-water en een subtiel kleurtje plassen maken
Ben er zelf best wel blij mee

Direct na het aanbrengen van de modder:

Na het aanbrengen van de glanslak + Hetzer (ff kijken hoe het staat, de Hetzer is nog niet af en ik ga hem er natuurlijk nog helemaal in blenden...regenstrepen zijn somehow iets minder te zien op de foto, in het echt zijn ze er wel...):

Greetz,
Jurrie