Ik ben weer bezig geweest met de Hetzer en de ondergrond. Tot mijn schrik kreeg ik het niet voor elkaar om precies de goede kleur weer te mixen om de Hetzer er mooi in te blenden (ik had nog een verdunde oplossing voor mijn modder, ik dacht: ik gooi er wat plamuur en MIG acrylic resin bij en het werkt, NOT!), vandaar dat ik het hele diorama weer een nieuwe dunne laag modder heb gegeven en de tank er vervolgens in verwerkt heb. De modder is een tikkel bruiner van kleur, maar verder ook prima, dit komt zelfs nog iets meer in de buurt van wat ik in gedachten had.
Daarna heb ik 2 laagjes parketplus weer gedaan voor het water, inmiddels is een derde laag aan het drogen (nog niet op de foto dus). Ik heb het boompje verbeterd (de joint, helaas ff geen closeup, beste foto om het idee te zien is foto #4) en tevens beide boompjes erop geplakt. Het schiet nu dus al wel erg op

.
Ik heb btw ook geprobeerd tracksporen te maken, maar dat is niet helemaal gelukt. Ook de tank 100% goed in de modder te krijgen is niet helemaal zoals gewenst, maar dat neem ik maar voor lief, het lijkt wel aardig. Ik heb nu, na enkele experimenten, de goede verhoudingen voor modder te pakken, dus dit gaat van pas komen bij komende diorama's. Hier dus weer wat pics, het schiet op,
maar hij's nog niet af
Wat ga ik nu nog doen?
1) Spare track op de achterkant weer monteren (is eraf gegaan) en verven
2) MG verven en monteren
3) Nog een laagje ParketPlus gieten (is al gedaan, maar nog geen foto)
4) Enkele "vers gevallen" blaadjes toevoegen.
5) Nog wat extra omgevallen takjes enz neerleggen
6) Misschien nog een kleine accesoire ergens met een aparte kleur dat wat afsteekt tegen de modderige bende. Moet ik nog ff over nadenken wat enz

.
7) Afwerking van de base (plakband weghalen, gips opkuisen, zijkanten een kleurtje geven).
8 ) Nog wat vergeten?
Greetz,
Jurrie