["Completed" - 2x Panzer I (A/B)] - [17-03-2008]
Moderator: Jurrie
Re: [IP 1x Panzer I B + KLAAR: 1x Panzer I A] - [02-03-2008]
De volheid van de kleuren zijn subliem!
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
- Jurrie
- Moderator
Re: ["Completed" - 2x Panzer I (A/B)] - [17-03-2008]
@Okke,
Thanks
. Dat is het hele idee achter de filters, subtiele kleurvariaties. Verder maak je het af door contrasteerdende objecten te plaatsen, zoals bijvoorbeeld houten boxen.
@allen,
Qua bouw en afwerking (hopelijk) de voorlaatste update. Ik heb hem helemaal afgebouwd.
Wat heb ik gedaan:
- Paar chips gezet. Weer teveel dan dat ik eigenlijk wilde, maar het valt overall wel mee
- Lampjes gemonteerd
- Extra accesoires geverfd en gemonteerd. Ik heb toegevoegd: een houtenkist van Plusmodel en een Duitse pistooltas. Deze heb ik gebruikt om wat gaten te coveren in de fenders
- Pigment toegevoegd. Ik wilde het lekker stoffig maken, maar hier en daar wel een beetje structuur. Dat ging weer eens lekker mis, de kleur was veel te donker en het was hier en daar wat dik. Heb het hier en daar weer opgelicht met lichtere pigmenten, het ziet er nu wel redelijk uit...volgende keer ga ik er wat beter mee experimenteren mocht ik nog een x zoiets willen.
Pics

De zon werkte helaas niet mee, vandaar dat ik eindpics volgende week even schiet (als het weer dan wel meewerkt
)
Greetz,
Jurrie
Thanks

@allen,
Qua bouw en afwerking (hopelijk) de voorlaatste update. Ik heb hem helemaal afgebouwd.
Wat heb ik gedaan:
- Paar chips gezet. Weer teveel dan dat ik eigenlijk wilde, maar het valt overall wel mee
- Lampjes gemonteerd
- Extra accesoires geverfd en gemonteerd. Ik heb toegevoegd: een houtenkist van Plusmodel en een Duitse pistooltas. Deze heb ik gebruikt om wat gaten te coveren in de fenders
- Pigment toegevoegd. Ik wilde het lekker stoffig maken, maar hier en daar wel een beetje structuur. Dat ging weer eens lekker mis, de kleur was veel te donker en het was hier en daar wat dik. Heb het hier en daar weer opgelicht met lichtere pigmenten, het ziet er nu wel redelijk uit...volgende keer ga ik er wat beter mee experimenteren mocht ik nog een x zoiets willen.
Pics

De zon werkte helaas niet mee, vandaar dat ik eindpics volgende week even schiet (als het weer dan wel meewerkt

Greetz,
Jurrie
Mooi geworden Jurrie.
Ziet er erg goed uit.
Vind de hout textuur op de kist ook erg goed gelukt.
Ziet er erg goed uit.
Vind de hout textuur op de kist ook erg goed gelukt.
Mvg/Best regards, Sipke
- Samuel.
- Lid
Super Jurrie!!
Vooral die tracks vind ik helemaal super!
Ben helemaal
Vooral die tracks vind ik helemaal super!
Ben helemaal

[Beschikbaar voor advertentie, bij interesse PB]
A lone wolf without a pack is either a survivor or a brute.
- Jurrie
- Moderator
Hoi,
Bedankt voor de positieve berichten! Ik ben alweer aan een nieuwe kit begonnen, zodra ik hier info/pics van heb komt er een update
Greetz,
Jurrie
Bedankt voor de positieve berichten! Ik ben alweer aan een nieuwe kit begonnen, zodra ik hier info/pics van heb komt er een update

Greetz,
Jurrie
- iknowdintoo
- Lid
- Ontvangen: 1 keer
De afwerking van de MG op de KPBW en de rupsbanden op beide vind ik super! Keep up the good work
.

- Jurrie
- Moderator
Thanksiknowdintoo schreef:De afwerking van de MG op de KPBW en de rupsbanden op beide vind ik super! Keep up the good work.

Greetz,
Jurrie